تازه های سایت

کد مطلب: 23939
4. شهريور 1394 - 8:46
سرمربی تیم صبا گفت: من هم اگر مربی بودم الان کسی را از صبا به تیم ملی دعوت نمی کردم.

به گزارش سایت گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه داناعلی دایی در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل پدیده اذعان داشت: بازی خیلی سختی و مهمی پیش روی ما است. تلاش ما این است که با حضور طرفداران تیم صبا که به بازی حال و هوای دیگری می دهند بازی به سود خود خاتمه دهیم. پدیده تیم خوبی است که هفته گذشته تراکتورسازی را شکست داده است. ما هم سعی مان را کرده ایم که طی سه، چهار روزی که فرصت داشتیم، تیم را به شرایط ایده آل برگردانیم و اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم. امیدواریم  اردوی خوبی در اردبیل داشته باشیم و خود را برای ادامه لیگ آماده کنیم.

وی ادامه داد: در بازی قبل مقابل راه آهن با این که باختیم اما خیلی از بازی تیمم راضی بودم و  کار گروهی ما خیلی بهتر شده بود البته بهتر بودن کافی نیست. 

سرمربی صبا درباره عدم دعوت از هیچ بازیکنی از این تیم به تیم ملی تصریح کرد: باید آنقدر کارمان خوب باشد که بازیکنان مان خودشان به تیم ملی دعوت شوند. تیم هایی که از یکی ، دو ماه قبل از بازی ها تمرین خود را شروع کردند خیلی آماده هستند. من هم اگر مربی بودم الان کسی را از صبا به تیم ملی دعوت نمی کردم. البته مطمئنم نزدیک سه، چهار نفر از این تیم حق این را دارند که به تیم ملی دعوت شوند و امیدوارم به مرور با رسیدن به آمادگی به تیم ملی دعوت شوند.

دایی درباره دیدار با سایپا خاطرنشان کرد: پدیده تمرینات بیشتری داشته است و از لحاظ بدنی از ما بهتر است. امیدواریم در لحظات پایانی با توجه به تمریناتی که کرده ایم کم نیاوریم. به نظر من پدیده در برابر سایپا یکی از بهترین بازی های خود را انجام داد البته بازیکنان ما از نظر تجربه خیلی بالاتر از تیم حریف هستند. 

سرمربی صبا در پاسخ کاپ، درباره مشکلات داوری در هفته های اخیرگفت: آرزو می کنیم که کلاس های در جهت ارتقاء داوری مان توسط فدراسیون برگزار شود تا داوری به سطحی که انتظار داریم برسد. در بازی گسترش فولاد مقابل ما آنها یک گل سالم به ما زدند که داور قبول نکرد. اما در  مجموع قضاوت به ضرر ما بود. در بازی اول یک پنالتی برای ما گرفته نشد. همچنین در بازی نفت هم گسترش مشکلاتی وجود داشت. اما باید سر مان به کار خودمان باشد و تلاش کنیم بهتر باشیم. دقت کنیم که اشتباه داور با ما فرق دارد. اگر ما اشتباه کنیم فقط به  خودمان ضربه می زنیم اما اگر داور اشتباه کند سرنوشت یک تیم را عوض می کند. امیدوارم شاهد داوری هایی باشیم که نسبت به این هفته بهتر باشد. 

وی درباره عدم حضورش در تیم ستارگان گفت: من به صبا تعهد دارم و جمعه صبح راهی اردبیل می شویم تا در اردوی اردبیل حضور یابیم. لازم است که از آبروی کسانی که از صبا حمایت مادی و معنوی می کنند دفاع کنیم. 

سرمربی تیم صبا در رابطه با صحبت علی پروین که دایی را روی نیمکت تیم ستارگان خواهد نشاند  ادامه داد: اگر قرار بود روی نیمکت بنشینم قطعا در آن حالت بازی می کردم. 

دایی درباره  غایبان صبا در این بازی اذعان داشت: حق جو و بیک زاده دو بازیکن مصدوم ما هستند.البته شرایط حق جو 50-50 است و اگر به بازی نرسد نفر جایگزین مناسب در تیم داریم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما