تازه های سایت

کد مطلب: 23857
31. مرداد 1394 - 0:58
مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: در کشور ما همه فقط شعار می دهند که بازیکن حرفه ای باید ساعت خواب مناسبی داشته باشد اما هیچکس آن را رعایت نمی کند.
به گزارش سایت گرو به نقل از کاپ، علیرضا اژدری زاده مدیرعامل فولاد خوزستان در رابطه با تساوی تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: این بازی دو نکته مثبت برای ما در پی داشت اول اینکه کیفیت بازیکنان فولاد در این دیدار افزایش چشمگیری پیدا کرده بود و همچنین توانستیم با این تساوی خارج از خانه نوار پیروزی های متوالی سپاهان را قطع کنیم. امیدوارم این روند روبه رشد ادامه داشته باشد. اگر چه در بازی دیروز هم می توانستیم برنده باشیم.

وی در باره اظهارات سپاهانی ها که اعلام کردند فولاد هیچ حرفی برای گفتن در زمین نداشت، عنوان کرد: این که سپاهان از ما بهتر بود به دلیل میزبانی این تیم به عقیده من طبیعی است. اما شاید در بازی های قبلی هم که ما نتایج خوبی نگرفتیم فولاد خیلی بهتر از حریفان بازی کرد و امتیاز تیم دیگری گرفت این قانون فوتبال است و من دلیل انتقاد سپاهانی ها را متوجه نمی شوم.

مدیرعامل فولاد خوزستان در واکنش به اظهارات هادی عقیلی که اعلام کرده که مقابل ضعیف ترین تیم لیگ سه امتیاز را از دست دادند تصریح کرد: عقیلی نظر شخصی اش را گفته اما چیزی که برای ما مهم است کیفیت بازی تیم مان است که کادر فنی و تیم مدیریتی باشگاه را راضی کرده بود. ما در این بازی گل زدیم و روند روبه رشدی داشتیم که قطعا در بازی با پرسپولیس آن را ادامه خواهیم داد.

وی درباره رویارویی تیمش با پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر بیان داشت: مطمئن باشید در هفته ای که در پیش رو داریم رسانه ها و پرسپولیسی ها حواشی زیادی را به خاطر بهانه هایی چون آب و هوا، داور و ... درست می کنند اما از همین حالا می گویم ما در بازی با پرسپولیس صددرصد اولین بردمان را به هواداران تقدیم می کنیم و برای پرسپولیس هم متاسفم که باید یک باخت دیگر را در پرونده خود ثبت شده ببیند.

اژدری زاده در خصوص آخرین وضعیت مهرداد جماعتی و اینکه این بازیکن در حال حاضر کجاست، گفت: روند بهبود مصدومیت جماعتی بسیار خوب است و او از این هفته پا به پای سایر بازیکنان  تمرین خواهد کرد. من هم مثل همه رسانه ها و مردم حواشی که در باره این بازیکن رخ داده را شنیده ام اما او حتی یک روز هم در تمرینات فولاد غیبت نداشت.

وی در پاسخ به این سوال که پس شما معتقدید شایعه دستگیری بازیکنان تیم تان از جمله جماعتی در هفته اخیر صحت ندارد، خاطرنشان کرد: این مسایل به زندگی شخصی افراد برمی گردد خود اهالی رسانه که این مسایل را مطرح می کنند شاید در ماه هزارویک مشکل از این دست داشته باشند اما کسی به آنها ورود نمی کند چون این مسایل شخصی است. من می گویم بگذاریم هرچه قانون می گوید به آن احترام بگذاریم. البت درباره شایعه دستگیری جماعتی و سایر بازیکنان فولاد می توانم قاطعانه بگویم این موضوع صحت ندارد. اما اینکه این مسایل رسانه ای شده را اصلا نمی پسندم چون نباید آبروی یک فرد را به هر قیمتی برد.

مدیرعامل فولاد خوزستان در خصوص اینکه با بازیکنان متخلف فولاد در صورت شرکت در مهمانی شبانه برخورد خواهد کرد یا خیر، اذعان داشت: در کشور ما همه فقط شعار می دهند که بازیکن حرفه ای باید ساعت خواب مناسبی داشته باشد اما هیچکس آن را رعایت نمی کند. می دانید چرا؟ به خاطر اینکه حتی برنامه های تلویزیونی ایران هم از ساعت 10 شب به بعد آغاز می شود. فعلا ما تنها چیزی که می دانیم این است که این بازیکنان در اهواز حضور داشتند و یکسری اتفاقات هم در خانه شخصی شان رخ داده است. البته باشگاه فولاد با هرگونه حرمت شکنی مخالفت است و با آن برخورد می کند. ابتدا تحقیقاتمان را در باره این موضوع کامل می کنیم  و سپس هر بازیکنی که متخلف شناخته شد با او برخورد جدی خواهیم کرد.

منبع:‌ کاپ

دیدگاه شما