تازه های سایت

کد مطلب: 23673
21. مرداد 1394 - 0:39
رئیس شورای شهر انزلی گفت: قلعه‌نویی با روحیه ورزشی از جمع ما جدا شد و حتی 33 میلیون تومان خود را به ملوان بخشید.

به گزارش سایت گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانامحمد بدیعی فر با تشکر از حضور استیلی در تیم ملوان گفت: خوشحالم که ایشان ابتدا در مزار شهدا حاضر شدند و سپس بر مزار قایقران رفت و اکنون در خدمت او هستیم. من از سوی تمام مسئولان شهری و هواداران فوتبال ملوان به استیلی خوشامد می‌گویم.

وی ادامه داد: نیروی دریایی 70 درصد سهام را به مردم فرهیخته شهرستان انزلی واگذار کرد که مسئولان شهری متولی این سهام هستند و 30 درصد هم در اختیار نیروی دریایی است. در این مدت هدایتی، درودگر و محجوب آمدند و زحماتی برای ملوان کشیدند. بهشتی هم آمد که نتوانست به تعهداتش عمل کند. در نهایت اکنون هیات مدیره و مسئولان شهری و هیات مدیره باشگاه ملوان انزلی تیم را حمایت و اداره می‌کنند تا ناکامی‌های فصل گذشته تکرار نشود. ناکامی‌های فصل گذشته تلخ بود و مردم تا لحظه آخر در استرس بودند.

عضو هیات مدیره باشگاه ملوان تصریح کرد: باید از دنیامالی تشکر کنم که از تیم ملوان حمایت ویژه‌ای می‌کند. بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه با قلعه‌نویی، دنیا مالی پیشنهاد داد که حمید استیلی سرمربی شود و اعضای هیات مدیره هم این پیشنهاد را قبول کردند. باید از قلعه‌نویی هم تشکر کنم که 2 هفته برای تیم ملوان زحمت کشید و حتی 33 میلیون تومانی که برای او در نظر گرفتیم را قبول نکرد و این پول را تقدیم به ملوان کرد تا کانکسی برای پزشک تیم ملوان در محل تمرین تیم تهیه شود و با روحیه اخلاقی و ورزشی از تیم ما جدا شدند. امروز هم توفیق پیدا کردیم در خدمت استیلی باشیم مردی که یک گل زیبا به آمریکا زد. انتظار داریم که هوادارن ملوان از تیم و استیلی و بازیکنان مثل گذشته حمایت کنند تا فصل پرافتخاری را پشت سر بگذاریم. امیدواریم که با استیلی و همراهانش خاطره خوشی داشته باشیم و بتوانیم آسیایی شویم. همه مسئولان درکنار کادر فنی خواهند بود و همه تلاش می‌کنیم تیم ملوان سرافراز باشد.

انتهای پیام/ی

دیدگاه شما