تازه های سایت

کد مطلب: 23599
15. مرداد 1394 - 9:05
نگاهی که مبعلی را از تیم ملی دور کرد

  به گزارش سایت گرو به نقل از مشرق، دو تیم نفت تهران و صبای قم در هفته دوم لیگ برتر پانزدهم به مصاف هم می روند که مطمئنا رویارویی علی دایی و ایمان مبعلی جالب خواهد بود.

در دنیای فوتبال تکل‌های زیادی باعث مصدومیت شده‌اند اما به ندرت اتفاق می‌افتد که یک تکل باعث کینه‌ای طولانی مدت شود.

شهریور ماه سال 1384 نخستین سویرجام فوتبال ایران بین صبا باتری تهران و فولاد خوزستان در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد و صبا باتری موفق شد با گل‌های علی دایی، روبرت مارکوسی و سلطانی حریف خود را با نتیجه‌ی چهار بر صفر شکست دهد.

این دیدار حواشی مختلفی داشت، از مصدوم شدن ابراهیم میرزاپور و قرار گرفتن یک بازیکن(علوی) درون دروازه فولاد به خاطر انجام هر سه تعویض و اخراج محمد نوازی به خاطر اعتراض به داور گرفته تا شکستن جام قهرمانی در دستان بازیکنان صبا.
 

خاطره تصویری/ تکل پرماجرای مبعلی روی پای دایی

مهمترین حاشیه این بازی اما به تکل خطرناک ایمان مبعلی روی پای علی دایی مربوط می شود که با کارت قرمز مستقیم مسعود مرادی همراه شد اما همه چیز همانجا به پایان نرسید چرا که علی دایی به شدت از تکل مبعلی عصبانی شد و عجیب اینکه مبعلی تا مدتها پس از آن اتفاق به تیم ملی دعوت نشد! خصوصا زمانی که دایی هدایت تیم ملی را برعهده داشت.

برخی معتقدند در برهه ای قرار بود مبعلی به پرسپولیس بپیوندد اما علی دایی مانع این انتقال شد تا این بازیکن سر از استقلال درآورد.

مبعلی پس از تصادف دایی به عیادت وی رفت و تاکید کرد هر چه بین او و دایی بوده، تمام شده است. حالا دوباره این دو چهره به هم رسیدند که تقابل آنها می تواند جالب توجه باشد.

دیدگاه شما