تازه های سایت

کد مطلب: 23566
13. مرداد 1394 - 13:18
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: مردم شهرستان نهاوند در آستانه شهادت امام جعفر صادق (ع) دعای پرفیض کمیل را با نوای مداح شاخص کشور حاج مهدی سلحشور زمزمه خواهند کرد.
زمزمه دعای کمیل با نوای حاج مهدی سلحشوردر شهرستان نهاوند

حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: در آستانه شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسم روح‌بخش و پرفیض قرائت دعای کمیل با حضور گسترده مردم مومن و خداجوی نهاوند در منطقه جوادیه نهاوند برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: حضور جوانان و نوجوانان در این مراسم بسیار اثرگذار است و هرچه بیشتر این نسل از انقلاب با برنامه‌های مذهبی انس بیشتری بگیرند در مقابل تهاجم نرم دشمن اثرگذارتر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: به‌منظور گسترش هرچه بیشتر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در سطح شهر نهاوند، مراسم روح‌بخش قرائت دعای کمیل با حضور مردم مومن شهرستان نهاوند در مسجد الجواد منطقه جوادیه برگزار می‌شود.

وی گفت: در این مراسم معنوی حاج مهدی سلحشور از مداحان برجسته کشور علاوه بر قرائت دعای کمیل برای مومنان مدیحه‌سرایی خواهد کرد.

گروسی عنوان کرد: این مراسم شامگاه پنج‌شنبه همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد الجواد منطقه جوادیه برگزار می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: از همه مردم ولایت مدار نهاوند دعوت می‌شود تا در این مراسم روح‌بخش حضور پیدا کنند و از برکات دعای کمیل بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما