تازه های سایت

کد مطلب: 23458
6. مرداد 1394 - 9:00
رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه نیسان با یک دستگاه کامیون در جاده نهاوند به کرمانشاه 6 نفر از سرنشینان هر دو خودرو مصدوم شدند.
برخورد کامیون با نیسان در نهاوند 6 مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش سایت گرو، محمد تقی شهبازی در تشریح این حادثه گفت: نیمه شب گذشته گزارش برخورد دو دستگاه وسیله نقلیه در کیلومتر 20 محور نهاوند به کرمانشاه به پایگاه امداد جاده ای فیروزان اعلام شد که ماموران امدادی به همراه تیم اورژانس نهاوند به منطقه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: این سانحه رانندگی تلفات جانی در بر نداشت اما شش نفر از سرنشینان هر دو خودرو مصدوم شدند که دو تن از آنان به طور سراپایی مداوا و چهار نفر به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان نهاوند منتقل شدند و تحت مداوا قرار گرفتند .

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند افزود: علت بروز سانحه از سوی پلیس در دست بررسی است .

وی گفت: شهرستان نهاوند در محور مواصلاتی مرکز به غرب کشور قرار دارد و به علت بالا بودن حجم تردد وسایط نقلیه در محورهای نهاوند به کرمانشاه و نهاوند به ملایر همواره با ترافیک سنگینی مواجه است.

شهبازی اظهار داشت: در حال حاضر 15 کیلومتر از محور نهاوند به کرمانشاه چهار بانده شده و مابقی این مسیر به صورت دو طرفه است که با توجه به حجم بالای تردد سالانه تصادفات زیادی در آنها صورت می گیرد و منجر به تلفات مالی و جانی برای مسافران می شود .

هم اکنون عملیات چهار بانده کردن راه نهاوند به آورزمان در دست اقدام است که طبق نظر مسوولان قرار است تا پایان سالجاری به اتمام برسد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما