تازه های سایت

کد مطلب: 23378
19. تير 1394 - 13:53
با حضور گسترده مردم، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در شهرستان نهاوند برگزار شد.
راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان نهاوند برگزار شد

به گزارش سایت گرو، همزمان با سراسر کشور و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور قشرهای مختلف مردم در شهرستان نهاوند برگزار شد.

راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی بر ضد مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

قرار بود راهپیمایی روز جهانی قدس در نهاوند از ساعت 11 آغاز شد ولی قبل از شروع مراسم به‌صورت رسمی، جمعیت زیادی در مقابل مسجد شهید حیدری نهاوند تجمع کرده بودند.

راهپیمایان بعد از شروع راهپیمایی با عبور از خیابان‌های نهاوند به مصلای نماز جمعه رسیدند و بخش اصلی مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین آزادی خواه مدیرکل مرکز خدمات حوره علمیه سراسر کشور آغاز شد.

بعد از پایان سخنرانی قطعنامه پایانی در مصلای نماز جمعه نهاوند قرائت شد و روزه داران نهاوندی با فریادهای الله اکبر بند های 10 گانه این قطعنامه را تایید کردند.

در بخشی ازاین قطعنامه آمده است: حمد و سپاس بی کران خداوند سبحان را که به ما توفیق داد تا با درک ماه مبارک رمضان و لیالی نورانی قدر، به یُمن میراث گرانقدر و تاریخ ساز حضرت امام خمینی(ره)، با حضور حماسی و با شکوه در آزمون سترگ و آوردگاه بزرگ "روز جهانی قدس" نمایش دشمن شکن حمایت ملت ظلم ستیز ایران اسلامی از آرمان قدس شریف و انتفاضه ملت مظلوم فلسطین و نیز جبهه مقاومت اسلامی از سواحل مدیترانه تا کرانه¬های دریای سرخ و خلیج عدن را در معرض دید جهانیان قرار دهیم و با مشت های گره کرده بار دیگر نابودی رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی و بیزاری از جبهه سلطه و استکبار و جاهلیت مدرن را فریاد زنیم.

امت ولایت مدار ایران اسلامی، حضور حماسی و دهها میلیونی در این راهپیمایی سراسری را نماد وحدت و اراده ملی و فرصتی ارزشمند برای ابلاغ قاطعانه پیام های راهبردی خود به دشمنان انقلاب اسلامی بویژه آمریکای عهد شکن، حیله گر و غیر قابل اعتماد و رژیم جلاد و کودک¬کش صهیونیستی دانسته و به آنان هشدار می دهیم که از اقدامات تهدید آمیز علیه جمهوری اسلامی دست برداشته و با عبرت از حقایق تاریخی 37 سال گذشته در برابر عظمت و اقتدار خیره کننده ملت ایران و نیروهای مسلح مقتدر و شجاع کشور که با اشاره ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا امام  خامنه ای عزیز(مدظله العالی) آماده پاسخ های سخت و پشیمان کننده به اردوگاه بدخواهان میهن اسلامی هستند، سر تعظیم فرود آورند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما