تازه های سایت

کد مطلب: 23369
18. تير 1394 - 9:42
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در نهاوند از مقابل مسجد شهید حیدری آغاز می‌شود و مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سراسر کشور در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.
مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سراسر کشور سخنران مراسم روز قدس در نهاوند

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: نام‌گذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان از طرف بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به نام روز جهانی قدس نشان‌دهنده دوراندیشی حضرت امام و توجه ایشان به مسئله فلسطین به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام است.

وی اظهار کرد: این روز، نماد ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار جهانی و اسرائیل غاصب است و در این روز ملت‌های آزاده جهان فریاد آزادی قدس شریف را از شر رژیم جعلی صهیونیستی سر می‌دهند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: وقتی میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها به خیابان‌ها می‌ریزند، موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین است.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در مناطق مختلف شهرستان نهاوند گفت: روحانیون و ائمه جماعت مساجد نقش مهمی در تبلیغ مناسبت‌های ملی و مذهبی دارند و باید تا حد امکان از ظرفیت فرهنگی مساجد در جهت باشکوه‌تر برگزار شدن روز قدس استفاده کنیم.

گروسی با بیان اینکه نابودی کامل رژیم صهیونیستی از آرمان‌های اصلی و مبنایی انقلاب اسلامی است؛ بیان داشت: مردم همیشه درصحنه و انقلابی شهرستان نهاوند نیز مانند مردم سراسر کشور با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید.

وی با اشاره به مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در نهاوند گفت: مردم روزه‌دار نهاوند از ساعت 11 روز جمعه از مقابل مسجد شهید حیدری (جوانان) راهپیمایی خود را شروع می‌کنند و پس از عبور از میدان ابوذر، میدان ۲۲ بهمن، چهارراه معلم و میدان امام (ره) و درنهایت در مصلا امام خمینی (ره) گرد هم می‌آیند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: در بخش پایانی مراسم روز جهانی قدس در نهاوند حاضران در راهپیمایی از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سراسر کشور استفاده می‌کنند.

وی در پایان گفت: رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی و به قول حضرت امام خمینی (ره) یک غده سرطانی است که با اتحاد مسلمانان از بین می‌رود و با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، این غده سرطانی را به پرتگاه نابودی نزدیک‌تر می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما