تازه های سایت

کد مطلب: 23233
19. خرداد 1394 - 10:03
کاپیتان نهاوندی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز:
چند پیشنهاد از تیم های داخلی و خارجی دارم
کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: با توجه با اتمام قراردادم با این باشگاه از چند تیم خارجی و داخلی پیشنهادهایی دریافت کرده ام که درحال بررسی آنها هستم.
کاپیتان نهاوندی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز: چند پیشنهاد از تیم های داخلی و خارجی دارم

مهدی کیانی کاپیتان نهاوندی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: امسال فصل خوبی را به همراه تیم تراکتورسازی پشت سر گذاشتیم ولی متأسفانه با اتفاقات روز آخر و بازی با نفت نتوانستیم قهرمان شویم و دوم شدیم.

وی اظهار کرد: واقعاً تماشاگران تبریزی در ایران نمونه هستند که از همین‌جا از همه هواداران پرشور و دوست‌داشتنی تراکتورسازی نیز تشکر می‌کنم که در طول این فصل ما را تنها نگذاشتند و امیدوارم این نایب قهرانی را از ما قبول کنند درصورتی‌که ما می‌توانستیم قهرمان شویم.

کاپیتان تیم تراکتورسازی که چند روزی است در زادگاهش شهر نهاوند و روستای ملوسان به سر می‌برد، افزود: واقعاً هنوز نمی‌دانیم در بازی با نفت چه اتفاقی افتاد و چه کسی به ما این دروغ بزرگ را گفت و ما هم به دنبال آن شخص هستیم.

وی گفت: برای فصل جدید هم هنوز تصمیم نگرفته‌ام و با توجه به اینکه قراردادم با تیم تراکتورسازی به اتمام رسیده پیشنهاد‌هایی از چند تیم داخلی و خارجی داشته‌ام که در روزهای آینده تکلیفم مشخص خواهد شد.

کیانی در پاسخ به این سوال که کدام تیم ها به شما پیشنهاد داده‌اند، افزود: فعلاً در حال استراحت در نهاوند هستم و در چند روز آینده برای فصل بعد تصمیم خواهم گرفت و بگذارید وقتی قرارداد نهایی شد بعد اعلام خواهم کرد.

وی در مورد زادگاهش شهر نهاوند و روستای ملوسان اظهار داشت: همیشه و در همه‌جا باافتخار اعلام کرده‌ام که بچه روستای ملوسان و شهر نهاوند هستم و به این موضوع افتخار می‌کنم.

کاپیتان تیم تراکتورسازی تبریز گفت: خوشحالم که بعد از چند ماه دوباره به شهر خودم آمدم و دوستان و علاقه‌مندان را زیارت کردم و مردم نیز نسبت به بنده خیلی لطف داشتند که از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما