تازه های سایت

کد مطلب: 23201
10. خرداد 1394 - 9:56
شهردار نهاوند گفت: هرگونه تبلیغات محیطی با نصب داربست در میادین و بلوارهای سطح شهر نهاوند به سبب ایجاد آلودگی بصری وجلوگیری از خطرات احتمالی ممنوع است.
ممنوعیت تبلیغات با نصب داربست درمیادین و بلوارهای شهر نهاوند

شاهین فرجی فر در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: تبلیغات نامناسب شهری علاوه بر آلایندگی و مخدوش کردن زیبایی شهر، سلامت روحی و روانی شهروندان و امنیت اجتماعی را نیز به مخاطره می اندازد.

وی اظهار کرد: شهروندان نیز با همکاری خود ضمن نصب تبلیغات در نقاط تعیین شده، از نصب بنر در فضاهای غیرمجاز و نصب برچسب بر در و دیوار منازل خودداری کنند.

شهردار نهاوند افزود: داربست‌هایی با خطر و آسیب فراوان برای همشهریان عزیز در سطح شهر و به ابعاد مختلف نصب شده است که سبب مخدوش کردن زیبایی معنوی و ظاهری شهر شده است.

وی گفت: نصب تراکت، کاغذ و آگهی در درب و دیوار منازل و مکان های عمومی از شیوه های نادرست تبلیغاتی است که در شهرهای در حال توسعه رایج شده است اما این اقدام غیر فرهنگی از نظر بصری چهره شهر را زشت می کند.

فرجی فر تصریح کرد: در راستای رفع این مشکل شهری ،شهرداری نهاوند اقدام به پاکسازی دیوارهای سطح شهر از پوسترها و برچسب های تبلیغاتی می کند که این امرهزینه های اضافی را به شهرداری نهاوند تحمیل می کند.

وی افزود: شهرداری نهاوند محل های مشخصی را در سطح شهر برای انجام تبلیغات جهت نصب بنر و پوستر تهیه کرده است که همشهریان و شرکت های مختلف باید فقط از این فضاها استفاده کنند و در صورت مشاهده تخلف از طرف شرکت ها و موسسات با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما