تازه های سایت

کد مطلب: 23183
5. خرداد 1394 - 8:56
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برپایی کارگاه آموزشی فیلم‌سازی و ادبیات داستانی با حضور رضا رئیسی نویسنده برجسته کشور خبر داد.
کارگاه آموزشی فیلم‌سازی و ادبیات داستانی در نهاوند برگزار شد

به گزارش سایت گرو، محمود مصباح از حضور رضا رئیسی نویسنده و مستندساز برجسته حوزه دفاع مقدس در نهاوند خبر داد و اظهار کرد: با حضور این نویسنده برجسته کارگاه آموزشی با همکاری انجمن سینمای جوان برای نویسندگان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کارگاه در سه جلسه متوالی برگزار خواهد شد، بیان کرد: در این کارگاه آموزشی، مباحث فیلم‌سازی و ادبیات برای شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برگزاری نمایشگاه عکس و آثار تجسمی دفاع مقدس خبر داد و گفت: نمایشگاه کتاب نیز با موضوع دفاع مقدس برپا شده که تا 15 خرداد به کار خود ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به سالگرد ارتحال امام (ره) یادآور شد: بر این اساس از روز 14 خردادماه نمایشگاه و عصر شعری به همین مناسبت برگزار شده و بسته‌های فرهنگی نیز به زائران مرقد امام(ره) اهدا می‌شود.

مصباح با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد نیز برنامه‌هایی خواهند داشت، افزود: در 52 کانون فرهنگی ـ‌ هنری مساجد برنامه‌هایی برای اوقات فراغت تابستانی در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص اضافه شدن تعداد کانون‌ها در سال جاری نیز یادآور شد: در صورت اخذ مجوز در سال جاری به تعداد کانون‌های فرهنگی نیز اضافه می‌شود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند یکی از برنامه‌های فرهنگی سال 94 را برگزاری جشنواره موسیقی فجر دانست و گفت: بزرگداشت دو تن از هنرمندان برجسته شهرستان نیز در برنامه امسال قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته جشنواره استانی تئاتر در نهاوند برگزار شد، افزود: امسال گروه‌های تئاتر در نهاوند فعال بودند به طوری که تاکنون دو تا سه اجرای عمومی نمایش در بخش‌های بزرگسال و کودک داشتیم.

مصباح در پایان بیان داشت: در حوزه نمایش کودکان 5 هزار نفر از کودکان از نمایش‌های اجرا شده بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما