تازه های سایت

کد مطلب: 23117
13. ارديبهشت 1394 - 17:37
رئیس هیئت ووشوی نهاوند گفت: فرود ظفری ووشوکار مطرح نهاوندی در مسابقات بین‌المللی ارمنستان موفق به کسب مدال طلای وزن 60 کیلوگرم شد.
کسب مقام قهرمانی مسابقات ووشوی ارمنستان توسط ورزشکار نهاوندی

به گزارش سایت گرو، احمد اسدی در گفت و گو با خبرنگاران نهاوند گفت: استان همدان و به ویژه شهرستان‌ها ورزشکاران مستعد و توانمندی دارند که عناوین و مقام‌های بسیاری را در سطح ملی و بین‌المللی کسب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در این میان نقش ورزشکاران نهاوندی و به ویژه ووشوکاران این شهرستان برجسته است، اظهار کرد: سال گذشته ووشوی شهرستان نهاوند سال پرباری را پشت سر گذاشت به طوری که 15 مقام قهرمانی کشور و دو مقام بین‌المللی را در رقابت‌های جام وحدت و دوستی کسب کردیم.

رئیس هیئت ووشوی نهاوند افزود: سال 93 امید ظفری در وزن 75 کیلوگرم مدال طلا و فرود ظفری در 60 کیلوگرم مدال نقره مسابقات بین‌المللی جام وحدت و دوستی را به دست آوردند.

وی با بیان اینکه سه ووشوکار نهاوندی در سال 93 به اردو‌های انتخابی تیم ملی راه یافتند، ابراز کرد: هیئت ووشوی نهاوند در نظر دارد امسال نیز با اجرای برنامه‌ریزی‌های منسجم ورزشکاران مستعد و توانای خود را برای حضور موفق در عرصه‌های مختلف آماده کند.

اسدی با اشاره به کسب عنوان ووشوکاران نهاوندی در رقابت‌های بین‌المللی در سال جاری، گفت: فرود ظفری ووشوکار مطرح نهاوندی در مسابقات بین‌المللی ارمنستان موفق به کسب مدال طلای وزن 60 کیلوگرم شد.

وی افزود: ظفری با وجود مصدومیت از ناحیه رباط پا در رقابت‌های نیمه نهایی و فینال با غیرت مثال‌زدنی و اجرای بهترین بازی توانست عنوان قهرمانی وزن 60 کیلوگرم رقابت‌ها را از آن خود کند.

رئیس هیئت ووشوی نهاوند بیان کرد: محمد مهرپاک دیگر ووشوکار این شهرستان نیز با درخشش در مسابقات درون‌اردویی به مرحله پایانی اردوی تیم ملی راه یافته است.

وی به حضور دیگر ووشوکار همدانی در اردوی تیم ملی اشاره کرد و گفت: چند سالی که به عنوان سرمربی تیم ووشوی استان فعالیت می‌کنم و با آگاهی از استعداد‌های بالقوه‌ در استان شاهد حضور علی خورشیدی نیز در وزن 56 کیلوگرم در اردوی تیم ملی جوانان هستیم.

اسدی تصریح کرد: هیئت ووشوی شهرستان با اجرای برنامه‌های فشرده، ورزشکاران فعال در این رشته را برای حضور موفق در مسابقات بسیج، مدارس و سایر رقابت‌ها آماده می‌کند که امیدواریم نتایج خوبی از اعزام‌ها حاصل شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به ورزشکاران موفق استان بیان کرد: ورزشکاران مستعد و موفقی در ورزش استان داریم که نیازمند توجه ویژه مسئولان هستند که فراهم کردن امکانات در تقویت ورزشکاران و افزایش کسب موفقیت‌ها موثر خواهد بود.

رئیس هیئت ووشوی نهاوند تأکید کرد: ورزشکاران فعال در ووشوی شهرستان، تاکنون موفقیت‌های بسیاری را در ورزش استان رقم زده‌اند که امیدواریم با وجود پشتوانه‌های قوی امسال نیز این موفقیت‌ها افزایش یابد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما