تازه های سایت

کد مطلب: 23116
13. ارديبهشت 1394 - 13:52
سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند از معتکف شدن هزارو ۲۸۵ نفر خواهر و برادر در شهرستان نهاوند خبر داد.
1285 نفر در نهاوند معتکف شدند

به گزارش سایت گرو، حجت الاسلام حسین گروسی در جمع خبرنگاران نهاوند گفت: مراسم امسال اعتکاف شهرستان نهاوند در ۹ مسجد شهری و ۱۵ مسجد روستایی برگزار شد که ۸۰۳ نفر از برادران و ۶۸۲ نفر از خواهران در اعتکاف رجبیه امسال شرکت کردند.

وی با بیان اینکه در راستای حمایت از فعالیت های فرهنگی و مردمی ۱۳۰۰ بسته فرهنگی در بین معتکفان نهاوندی توزیع شده است، اظهار کرد: جمعیت معتکفان نهاوندی امسال  نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: اعتکاف ماه رجب به‌عنوان یکی از بزرگترین مانورهای فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی است که درآن به مدت سه شبانه روز با برنامه ریزی متولیان و ستادهای مردمی،  جوانان وگروه های مختلف شرکت کنندگان علاوه بر بهره گیری از معنویات، تحت پوشش فعالیت های برنامه ریزی شده قرار می گیرند.

وی عنوان کرد: برای تبلیغ برنامه های دینی، فرهنگی و معنوی تعداد هشت مبلغ و مبلغه بصورت دائمی و ۷۰ ساعت مبلغ متخصص بصورت پاره وقت در بین معتکفان حضور داشته اند.

 گروسی بیان داشت: انجام اعمال اعتکاف، سخنرانی با محوریت اخلاق، شعارسال رهبری، گفتمان دینی، آموزش قرآن و قرائت صحیح نماز، نشست های پرسش و پاسخ از جمله برنامه هایی بود که در این سه روز برای معتکفین  برنامه ریزی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما