تازه های سایت

کد مطلب: 23102
8. ارديبهشت 1394 - 9:00
رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان نهاوند گفت: ۴۷ هزار و ۱۷۵ نفر بیمه شده اصلی و تبعی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی شهرستان نهاوند هستند و از خدمات و امکانات تامین اجتماعی استفاده می کنند.
تامین اجتماعی نهاوند

به گزارش سایت گرو، علیرضا بیاتی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان نهاوند در سالن اجتماعات تامین اجتماعی اظهار داشت: ۱۵ هزار و ۵۲۳ نفر بیمه شده اصلی سازمان تامین اجتماعی در شهرستان نهاوند وجود دارند.

وی اظهار کرد: این سازمان در نهاوند سه هزار و ۸۹ نفر بیمه شده بازنشسته دارد که هر ماه مبلغ دو میلیارد تومان حقوق به آنها پرداخت می شود.

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان نهاوند افزود: در سازمان تامین اجتماعی شهرستان نهاوند ۹ هزار و ۱۳۵ پرونده فعال کارگاهی و پیمانکاری و هزار و ۷۲۳ پرونده مددجو و مشاغل آزاد وجود دارد که عملیات پرداخت حق بیمه و سایر امور هزار و ۱۴۶ پرونده به از طریق دورنگاری و با سیستم الکترونیک اینترنتی انجام می شود.

وی عنوان کرد: در سال گذشته به ۱۶۴ پرونده بیمه بیکاری پرداخت شده و دو هزارو ۱۲۱ مورد پرونده جدید بیمه به ثبت رسیده است.

 بیاتی بیان داشت: تا کنون در مورد بیمه کشاورزان شهرستان نهاوند اقدامی صورت نگرفته اما در سال جاری و طبق دستورالعمل با هماهنگی نظام صیفی کشاورزان بیمه کشاورزان نهاوند آغاز می شود.

وی گفت: بر اساس تعین تکلیف قانون ۱۰ درصد حق بیمه کشاورزان توسط کشاورز و ۹۰ درصد باقیمانده توسط دولت پرداخت می شود و در مورد بیمه کشاورزان هیچ گونه محدودیت نفری وجود ندارد.

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان نهاوند در پایان اظهار کرد: در حال حاضر شعبه اقماری سازمان تامین اجتماعی در شهر فیروزان راه اندازی شده اما در حال حاضر برای راه اندازی شعبه اقماری در دو شهر برزول و گیان محدودیت قانونی وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما