تازه های سایت

کد مطلب: 23094
5. ارديبهشت 1394 - 13:38
به دنبال تخریب ساختمان دخانیات نهاوند
تشكر امام جمعه نهاوند از شهردار و شورای اسلامی شهر
ساختمان دخانیات نهاوند هفته گذشته پس از پیگیری ها و تلاش های فراوان شورای اسلامی شهر، شهردار و مسولان نهاوند به نتیجه رسید
تشكر امام جمعه نهاوند از شهردار و شورای اسلامی شهر

به گزارش سایت گرو به نقل از روابط عمومی شهرداری نهاوند، ساختمان دخانیات نهاوند هفته گذشته پس از پیگیری ها و تلاش های فراوان شورای اسلامی شهر، شهردار و مسولان نهاوند به نتیجه رسید و پس از تحویل گرفتن این ساختمان اقدام به تخریب آن شد تا در نتیجه آن اقداماتی که قرار است برای این مکان و تبدیل آن به یک میدان مرکزی شهر با کاربری فضای سبز انجام شود، به مرحله اجرا برود.

این خواسته مردم نهاوند و مسولان شهرستان بود که پس از سال ها به ثمر رسید و خرسندی مردم را سبب شد.

بر همین اساس امام جمعه نهاوند در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته با اشاره به تخریب دخانیات از شورای اسلامی شهر و شهردار نهاوند در راستای تملک و تخریب ساختمان دخانیات تشکر کرد و گفت: با تخریب این ساختمان و تبدیل این ملک به میدان مرکزی در این شهر با طراحی مناسب بسیاری از مشکلات شهر از جمله ترافیک، کم و تردد در شهر تسهیل خواهد یافت.

حجت الاسلام  مغیثی افزود: امید است با تخریب و تملک ساختمان دخانیات با مبارزه علیه دخانیات،دخانیات در این شهر ریشه کن شود.

حجت الاسلام مغیثی هم چنین از شهردار و شورای شهر نهاوند خواستار اجرای طرحی مناسب و ایجاد میدانی عظیم و در خور نهاوند شد و گفت : امیدوارم  به زودی  شاهد افتتاح این میدان با طرحی جامع و ایجاد فضای مناسب در نهاوند باشیم.

همچنین امام جمعه نهاوند در خطبه نماز جمعه این هفته از اقدامات انجام شده شهرداری و شورا از جمله نصب تمثال مبارک شهدا در بلوار ولیعصر نهاوند قدردانی و این اقدام را گامی موثر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در ادامه ضمن تبریک روز شوراها که در پیش است (9 اردیبهشت)از تلاش های مستمر شورای شهر و شهرداری نهاوند تقدیر و افزود: شوراها می توانند نماد همدلی و همزبانی باشند.

لازم بذکر است که سپاه پاسداران نهاوند با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر نهاوند در هفته گذشته اقدام به نصب تمثال شهدای گرانقدر پاسدار این شهرستان به مناسبت روز تاسیس سپاه پاسداران در محل بلوار ولیعصر نمود.
انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

مدیر امور حقوقی شرکت دخانیات ایران: هرگونه اخبار در مورد هبه ملک دخانیات به شهرداری نهاوند به شدت تکذیب میگردد. حمیدرضا نوروزی مدیر امور حقوقی شرکت دخانیات ایران گفت: هیچ تفاهمی در خصوص ملک نهاوند انجام نشده است.

دیدگاه شما