تازه های سایت

کد مطلب: 23090
4. ارديبهشت 1394 - 14:28
مدیرعامل شرکت گاز همدان از بدهی 4 میلیارد تومانی جایگاه CNG شهرستان نهاوند به شرکت گاز خبر داد.
بدهی 4 میلیارد تومانی جایگاه CNG نهاوند به شرکت گاز
به گزارش سایت گرو، سید مهدی مهدوی گفت: جایگاه‌داران استان همدان 21 میلیارد تومان به شرکت گاز همدان بدهی دارند که عمده این بدهی مربوط به 2 جایگاه شهرداری ملایر و یک جایگاه در نهاوند است.

وی اظهار کرد: دو جایگاه CNG شهرستان ملایر 8 میلیارد تومان و جایگاه نهاوند 4 میلیارد تومان بدهی معوق به شرکت گاز استان همدان دارند که امیدواریم هر چه زودتر وصول شود.

مدیرعامل شرکت گاز همدان با اشاره به اینکه شرکت گاز استان همدان در راستای ارائه خدمات درست و سریع به مشترکان خود تلاش می‎کند، اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون 27 هزار فقره انشعاب جدید در استان همدان واگذار شده است.

وی با اعلام اینکه با واگذاری این تعداد انشعاب جدید تعداد انشعابات همدان به 530 هزار فقره رسیده است، افزود: در حال حاضر برای واگذاری انشعاب جدید به متقاضیان مشکلی نداریم و در صورت پرداخت هزینه‌ها انشعاب واگذار می‎شود.

مهدوی درباره اینکه برخی متقاضیان انشعاب گاز از طولانی بودن مدت واگذاری ناراضی هستند، تصریح کرد: این روند در گذشته بوده و اگر مبالغ موردنظر توسط متقاضی به موقع واریز شده و مدارک توسط اداره پست ارسال شود، در مدت یک هفته انشعاب واگذار می‎شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما