تازه های سایت

کد مطلب: 23089
3. ارديبهشت 1394 - 11:26
فرماندار نهاوند گفت: در راستای ارایه خدمات بهتر به مراجعین بخش اورژانس بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند تعداد تختهای مصوب این بخش از شش تخت به 24 تخت مصوب افزایش یافته است.
افزایش تعداد تخت های اورژانس بیمارستان علیمرادیان نهاوند به 24 تخت

به گزارش سایت گرو، امامعلی عبدالملکی در کارگروه سلامت شهرستان نهاوند گفت: با توجه به افزایش تعداد تخت های اورژانس لازم است فضای جدید در محل بیمارستان احداث شود که برای این منظور چهار میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار به شهرستان داده شده است.

وی با اشاره به آثار مثبت ناشی از اجرای طرح تحول نظام سلامت در سطح شهرستان نهاوند گفت: خوشبختانه با اجرای طرح تحول در نظام سلامت اقدامات چشمگیری در بخش بهداشت و درمان این منطقه صورت گرفته و ما توانسته ایم با پیگیری اعتبارات قابل توجهی را جذب کنیم که از این نظر نهاوند رتبه اول استان در زمینه جذب اعتبار را داراست.

فرماندار نهاوند کمبود پزشک متخصص در شهرستان را از جمله آثار اجرای طرح هتلینگ بیمارستان های این شهرستان ذکر کرد و افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت و طرح هتلینگ بیمارستان ها که میزان رضایتمندی عمومی را بدنبال داشته است ما توانسته ایم 19 متخصص را در سال گذشته به مجموعه پزشکان شهرستان که 25 پزشک بودند اضافه نمائیم و خوشبختانه در حال حاضر مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی از تهیه و جذب تجهیزات پزشکی برای بیمارستان علیمرادیان نهاوند خبر داد و گفت: در سال جدید امکانات خوبی در زمینه تجهیزات پزشکی از طریق وزارتخانه وارد نهاوند می شود که از جمله آنها تحویل رادیولوژی دیجیتال تا پایان اردیبهشت و یک دستگاه سونوگرافی مجهز و یک سری تجهیزات دیگر می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما