تازه های سایت

کد مطلب: 23086
2. ارديبهشت 1394 - 14:02
مشاور فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: اگر امروز مانده‌ایم و قدرت‌های بزرگ دنیا را به چالش کشیدیم به برکت خون شهدا و رهبری‌های دلسوزانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.
سردار نوراللهی یادواره شهدای پاسدار نهاوند

به گزارش سایت گرو، سردار الله نور نوراللهی در یادواره 126 شهید پاسدار شهرستان نهاوند در حضور پرشور مردم ولایت مدار نهاوند در مصلی این شهر گفت: این افتخار بزرگی برای ماست که 6 کشور قدرتمند جهان را به‌پای میز مذاکره کشانده‌ایم و از موضع بر حق خود کوتاه نمی آییم و بر آن پافشاری می‌کنیم.

وی اظهار کرد: اگر دیپلمات‌های ایران امروز در مقابل قدرت‌های بزرگ دنیا ایستاده‌اند و مقام معظم رهبری نیز از آن‌ها حمایت می‌کند این نشان‌دهنده بزرگی و عزت ملت ایران است که این اقتدار درنتیجه تقدیم جوانان این مرزوبوم در 8 سال دفاع مقدس به‌دست‌آمده است.

فرمانده سابق سپاه کردستان افزود: موضع منطقی و درست جمهوری اسلامی قدرت‌های بزرگ را به چالش کشیده چون آن‌ها اعلام کردند که اگر می‌توانستند همه پیچ و مهره‌های صنعت هسته‌ای ما را از بین می‌بردند ولی خود آن‌ها هم می‌دانند که این فکر باطلی است و ملت ایران در مقابل هیچ قدرتی به‌زانو درنمی‌آید.

وی گفت: مذاکرات هسته‌ای و فکت شیت های مختلفی که ارائه‌شده نشان‌دهنده دروغ‌گویی آمریکاست چون طبق گفته مسئولان ما باید به تحقیق و توسعه هسته‌ای ادامه بدهیم و در خاک خودمان غنی‌سازی داشته باشیم و مقداری از سطح غنی‌سازی را کاهش دهیم.

نور اللهی عنوان کرد: مذاکرات هسته ای امروز به یک نبرد کلامی، زورنالیستی و به نبرد تریبون ها تبدیل شده است که باید مذاکره کنندگان ارشد ما در این رابطه نیز هوشیار باشند و ترفند های دشمن را بدانند و همچنان بر حقوق ملت ایران پافشاری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ملت مسلمان ایران در 9 دی نشان دادند که هیچگاه از همراهی با ولایت خسته نمی شوند و همواره به وصیت نامه شهدا مبنی بر تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه پای بند هستند.

مشاور فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) بیان داشت: اینکه امروزه سیاست‌مداران آمریکایی اعلام می‌کنند که ملتی که از مرگ نمی‌هراسد را نمی‌توان با تهدید و تحریم به‌زانو درآورد نشان‌دهنده مقاومت و پایداری شهدا و خانواده‌های این عزیزان است و مقامات آمریکایی اعلام کردند راهی جز تعامل و گفت‌وگو با ایران ندارند.

وی اظهار کرد: شبکه‌های استکباری و ماهواره‌ای با ارائه برنامه‌ی مختلف سعی در القای دو هدف عمده یعنی به بن‌بست رسیدن نظام جمهوری اسلامی و ناکارآمد جلوه دادن حکومت دینی و تضعیف جایگاه ولایت‌فقیه هستند.

نور اللهی افزود: دشمن با به راه انداختن انقلاب مخملی سعی در محقق کردن اهداف شوم خود بود که بیداری مردم بصیر ایران در روز نه دی همه نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرد.

وی گفت: عشق مردم به ولایت‌فقیه با هیچ معیار و ارزش ریاضی قابل‌محاسبه نیست و باید این عشق را در بین توده‌های مردم سنجید که مردم با چه علاقه‌ای به‌فرمان ولی امر خود هستند و این موضوع را به‌خوبی در نه دی نشان دادند.

فرمانده سابق سپاه کردستان عنوان کرد: بعد از انتخابات سال 88 محافل غربی و کسانی که پایان جمهوری اسلامی را متصور بودند درست سه روز بعد از نه دی 88 خودشان اعلام کردند در انتخابات خرداد 88 حدود 40 میلیون نفر در انتخابات شرکت کردند و بعد از 8 ماه فتنه‌گری فتنه گران در روز 9 دی جمعیتی بالغ‌بر این 40 میلیون نفر، به‌فرمان ولی‌فقیه خود لبیک گفتند و حماسه‌ای تاریخی رقم زدند که در تاریخ انقلاب ماند.

وی اظهار داشت: حوادثی مانند فتنه‌ 88 و حضور مردم ولایت مدار ایران اسلامی درصحنه‌ نقش و جایگاه ولایت را در جامعه نشان می‌دهد.

نور اللهی گفت: در ابتدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی آمریکایی‌ها فکر می‌کردند که صدام در چند روز ایران را اشغال خواهد کرد ولی به عقیده خودشان در نابرابرترین جنگ قرن شکست سختی از رزمندگان غیور ایران اسلامی متحمل شدند.

وی بیان داشت: در طول جنگ تحمیلی 162 عملیات شامل 19 عملیات بزرگ، 19عملیات متوسط و 124 عملیات کوچک انجام شد و در پایان جنگ 72 هزار اسیر عراقی در اختیار ما بود که نشاندهنده اقتدار جمهوری اسلامی در پایان جنگ بود و درنهایت حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان نیفتاد که این باعث سربلندی انقلاب اسلامی است.

وی با گرامیداشت یاد شهدای پاسدار نهاوند گفت: رزمندگان گردان ابوالفضل(ع) نهاوند 13 روز در محور فاو و ام القصر در مقابل رژیم متجاوز بعثی مقاومت کردند و تسلیم نشدند که شما و خانواده شهدا باید به این دلیرمردی‌ها افتخار کنید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما