تازه های سایت

کد مطلب: 23076
28. فروردين 1394 - 19:55
فرماندارشهرستان نهاوند ازتوزیع رایگان ۸۰۰ کلاه ایمنی به رانندگان نمونه موتور سیکلت در شهرستان نهاوند خبر داد.
اهدا 800 کلاه ایمنی به موتورسواران نمونه نهاوندی

به گزارش سایت گرو، امامعلی عبدالملکی در جلسه کمیسیون ارتقا امنیت اجتماعی شهرستان نهاوند در سالن شهدای فرمانداری اظهار داشت: به منظور تشویق و ترویج فرهنگ استفاده درست از موتور سیکلت و رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان این وسیله نقلیه ۸۰۰ کلاه ایمنی بین رانندگان نمونه موتور سیکلت توزیع می شود.

وی اظهار کرد: داشتن گواهینامه و بیمه، رعایت قانون و استفاده صحیح از فرهنگ استفاده از موتور سیکلت و نداشتن هیچ گونه تخلف و خلافی از موارد مهم برای انتخاب رانندگان نمونه موتور سیکلت است.

فرماندار نهاوند با بیان این موضوع که برنامه ها و طرح های کمیسیون ارتقا امنیت اجتماعی بدون اجرا در سطح شهرستان به سرانجام نمی رسند، گفت: آسیب شناسی ناهنجاری های اجتماعی و مشخص کردن علل بروز جرم در جامعه به منظور ارائه راهکاری های علمی برای کاهش آن از وظیفه اصلی کمیسیون ارتقا امنیت است.

عبدالملکی گسترش و پایداری احساس امنیت اجتماعی را در جامعه و بین مردم مهم و حساس خواند و ادامه داد: شناخت تهدیدها و فرصت‌ها و آسیب‌شناسی جامعه و برقراری امنیت پایدار در جامعه از اهداف مهم کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی است.

وی اظهار داشت: برگزاري جلسات و نشست ها و برنامه ريزی درست و اطلاع رساني و آموزش در اين زمينه مي تواند از بروز ناهنجاري هاي اجتماعي و عمومي در سطح جامعه جلوگيري كند.

فرماندار نهاوند از دستگاه هاي متولي اين امر خواست برنامه هاي خود را با رويكرد اولويت محورهاي قابل اجرا فرهنگي در راستاي ارتقا امنيت اجتماعي و اخلاقي ارائه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما