تازه های سایت

کد مطلب: 23027
10. فروردين 1394 - 9:38
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری مراسم یادواره شهدای شهرک شهید حیدری نهاوند در بیستم فروردین ماه با سخنرانی وزیر سابق آموزش و پرورش خبرداد.
سخنرانی وزیر سابق آموزش و پرورش در یادواره شهدای شهرک شهید حیدری نهاوند

حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفت و گو با سایت گرو، گفت: کلیه هماهنگی های لازم در جهت برگزاری مراسم یادواره شهدای شهرک شهید حیدری نهاوند توسط شورای فرهنگی مسجد سیدالشهدا و با محوریت اداره تبلیغات اسلامی انجام شده است.

وی اظهار کرد: این مراسم در روز بیستم فروردین ماه ۹۴ مصادف با روز فناوری هسته ای راس ساعت ۱۰صبح در مسجد سیدالشهدا واقع در شهرک شهید حیدری نهاوند برگزارخواهدشد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: در این مراسم دکتر حسین مظفر وزیر سابق آموزش و پرورش کشور سخنرانی خواهد کرد و همچنین حاج سعید شهبازی در رثای مقام شامخ شهیدان نوحه سرایی خواهد کرد.

وی در ادامه برگزاری مراسم یادواره شهدا در مناطق مختلف کشور را از جمله راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان کرد و گفت: همدلی و همزبانی مردم و دولت، حرکت در مسیر شهدا و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری نظام اسلامی را در برابر هر تهدیدی محکم و استوار کرده است.

گروسی در پایان عنوان کرد: که اولین شورای فرهنگی محلات در نهاوند در شهرک شهید حیدری نهاوند با محوریت امام جماعت، هیئت امنا، فرمانده پایگاه بسیج، مسول کانون فرهنگی و فعالان فرهنگی و مذهبی مسجد سیدالشهدا این شهرک تشکیل شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما