تازه های سایت

کد مطلب: 22999
26. اسفند 1393 - 9:36
مراسم تجليل از نخبگان دانش آموزی بخش خزل با نام جشن ستارگان خزل در سالن شهيد آوينی شهر فيروزان برگزار شد.
جشن ستارگان علمی بخش خزل نهاوند برگزار شد

به گزارش سایت گرو، در اين مراسم امامعلی عبدالملکی فرماندار شهرستان نهاوند گفت: رشد علمی کشور پس از انقلاب اسلامی چشم گیر بوده و کشور به پشتوانه پیشرفت علمی می تواند در دنیای امروز جزو قطب های اصلی و تصمیم گیر در منطقه باشد.

وی اظهار کرد: تاريخ گواهی می دهد که ايران مهد علم در جهان بوده و مردمان ايران از لحاظ علم و دانش به جهان فخر می فروختند.

فرماندار نهاوند با تقدير از مديران و معلمان آموزش و پرورش بخش خزل گفت: دانش آموزان بخش خزل سرمايه های کشور محسوب ميشوند و بايد در پيشرفت علم در بخش خزل تلاش بيشتری شود.

وی با تشکر از مقام معظم رهبری گفت: در پايان سال جاری بيش از 5 هزار هديه از سوی مقام معظم رهبري بين دانش آموزان بخش خزل توزيع شد.

عبدالملکی افزود: بخش خزل جدا از شهرستان نهاوند نيست و اگر شهرستان نهاوند رو به پيشرفت گام بردارد اين پيشرفت شامل کليه بخش ها از جمله بخش خزل خواهد بود.

وی بیان داشت: دانش‌آموزان نهاوندی در حوزه‌های علمی، پژوهشی، دینی، فرهنگی و هنری دارای جایگاه‌ خوبی در سطح کشور هستند و در سال‌های اخیر به طور متوالی رتبه های برتر کشوری و استانی را به خود اختصاص داده‌اند.

فرماندار نهاوند در پایان برگزاری جشن ستارگان علمی را در منطقه نشان دهنده ظرفیت بالای نوجوان و جوانان مستعد منطقه دانست و از کلیه معلمان و مدیران مدارس که برای سربلندی هر چه بیشتر نهاوند زحمت می کشند تشکر کرد.

در پايان اين مراسم از دانش آموزان نخبه بخش خزل با اهدای لوح سپاس و جايزه تقدير شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما