تازه های سایت

کد مطلب: 22953
12. اسفند 1393 - 8:37
فرمانده سپاه نهاوند گفت: در ایام پایانی سال جاری 700 نفر از دانشجویان و بسیجیان پایگاه‌های بسیج محلات به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
اعزام 700 نفر از دانشجویان و بسیجیان نهاوند به اردوی راهیان نور

کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: سپاه ناحیه نهاوند طبق روال سال‌های قبل، اردوی راهیان نور را باهدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و تعمیق فرهنگ ایستادگی و شهادت برگزار می‌کند.

وی اظهار کرد: راهیان نور، یک حرکت فرهنگی مستمر است که زمینه را برای زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا فراهم می‌کند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: اکنون‌که کشور در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارد، بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن انتقال و اشاعه فرهنگ شهادت و دفاع مقدس به نسل جوان از طریق کاروان‌های راهیان نور است.

وی گفت: در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 2000 هزار نفر از دانش آموزان و بسیجیان شهرستان نهاوند به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام‌شده‌اند.

کریمی عنوان کرد: در ایام پایانی سال جاری نیز تعداد 300 نفر از دانشجویان برادر و خواهر دانشگاه‌های نهاوند در دو مرحله به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی گفت: اعزام اردوی راهیان نور دانشجویی طی دو روز صورت می‌پذیرد که خواهران در تاریخ ۱۴ اسفندماه و برادران در 19 اسفندماه به جنوب کشور اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه نهاوند بیان کرد: در روز سوم فرودین ماه سال جدید نیز تعداد 400 نفر از بسیجیان پایگاه‌های بسیج محلات نهاوند به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد.

وی در پایان گفت: تمام تمهیدات و اقدامات لازم برای ساماندهی و اعزام بسیجیان به مناطق عملیاتی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما