تازه های سایت

کد مطلب: 22880
24. بهمن 1393 - 14:54
امام جمعه نهاوند گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال ضربه محکم و کاری بر پیکر آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی بود.
راهپیمایی 22 بهمن ضربه کاری بر پیکر آمریکا و استکبار جهانی یود

به گزارش سایت گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: از مردم همیشه در صحنه نهاوند که حضوری بی نظیر در مراسم 22 بهمن داشتند تشکر می کنم.

وی اظهار کرد: عزت، عظمت و بزرگی ملت ایران در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین ویژگی 22 بهمن امسال بود.

امام جمعه نهاوند راهپیمایی 22 بهمن مردم را ضربه کاری بر پیکر استکبار و آمریکا دانست و یادآور شد: مردم نشان دادند همچنان پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

وی گفت: حضور پرشکوه ملت ایران در راهپیمایی امسال پیام های روشنی را به استکبار و ابرقدرتهای عالم رساند که مردم این سرزمین با وجود تهدیدها و تحریم ها هیچگاه زیر بار ظلم و ستم نخواهند رفت و با تمام قوا از از آرمان های اسلامی خود دفاع خواهند کرد.

 حجت الاسلام مغیثی با تشکر از حضور حماسی مردم نهاوند در راهپیمایی 22 بهمن امسال با وجود بارش شدید باران افزود: این حضور با بصیرت نقشه های استکبار حهانی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی را نقش برآب کرد.

وی اظهار کرد: مردم با حضور پررنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن به آمریکا و استکبار جهانی نشان دادند همیشه تابع ولایت فقیه بوده و هیچگاه دست از آرمانهای امام و شهدا دست برنمی دارند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از سخنانش گفت: غرب، داعش را برای ترویج اسلام هراسی به وجود آورده است در صورتی که دین اسلام، دین سراسر مهر و محبت بوده و قساوت قلب در آن جایی ندارد.

وی بیان داشت: ملت ایران در طول 36 سال اخیر با وحدت و انسجام مثال زدنی خود در تمام عرصه ها از جمله دوران پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با سربلندی در برابر تمام توطئه های دشمنان ایستاده اند و هرگز تسلیم نخواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما