تازه های سایت

کد مطلب: 22867
22. بهمن 1393 - 2:07
سفر استاندار همدان برای افتتاح پروژه های عمرانی نهاوند حواشی جالبی داشت.
حواشی تصویری سفر استاندار همدان به نهاوند

به گزارش سایت گرو، محمد ناصر نیکبخت که برای افتتاح چندین پروژه به شهرستان نهاوند سفر کرده بود در ساعت 11:15 به شهرستان نهاوند رسید و مورد استقبال فرماندار و مسئولان شهرستان نهاوند قرار گرفت.

استاندار همدان بعد از ورود به نهاوند به دیدار خانواده شهید ماشالله سیف از شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند رفت و با حاج اسد سیف برادر این شهید دیدار کرد.

بهره برداری از طرح های راهسازی درهوای نسبتا سرد و بارانی نهاوند برنامه بعدی استاندار بود که با استقبال مردم روستای قشلاق و سردادن شعارهایی توسط انها انجام شد.

افتتاح طرح آبرسانی روستای شهید پرور زرامین سفلی نقطه عطف سفر امروز استاندار به نهاوند بود چون با ورود استاندار به این روستا مردم استقبال باشکوهی از وی داشتند و با قربانی کردن از وی استقبال کردند.

بیان مشکلات مردم مستقیما به استاندار و دادن نامه از حواشی دیگر حضور اساندار در نهاوند بود.

هنگامی که استاندار در مسیر حرکت به سمت  کلنگ زنی پروژه های گازرسانی بود وقتی که متوجه شد مردم روستای فیازمان برای استقبال از وی در هوای بارانی جمع شده اند، استاندار نیز از ماشین پیاده شد و با انها به احوالپرسی پرداخت و به درد دل های انها گوش داد.

افتتاح ترمینال جدید نهاوند اخرین برنامه کاری استاندار بود که در این برنامه استاندار به همراه امام جمعه و فرماندار نهاوند بر حل مشکلات جزئی این ترمینال تاکید کردند و شهردار نهاوند نیز قول داد که مشکلات را به زودی حل کند.

 

دیدگاه شما