تازه های سایت

کد مطلب: 22825
12. بهمن 1393 - 10:38
همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور زنگ انقلاب در مدارس شهرستان نهاوند نواخته شد.
طنین زنگ انقلاب در مدارس نهاوند + تصاویر

به گزارش سایت گرو، همزمان با سراسر کشور در ساعت 9 و 33 دقیقه (زمان ورود تاریخی معماركبیر انقلاب اسلامی به میهن اسلامی) زنگ انقلاب در همه مدارس شهرستان نهاوند با حضور مسئولان، مربیان و دانش آموزان به صدا در آمد.

امام جمعه نهاوند در این مراسم گفت: حضرت امام خمینی (ره) با اعتقاد راسخ به خداوند متعال و حمایت و پشتیبانی ملت بزرگ ایران، توانستند انقلابی ایجاد كنند كه هم اكنون به الگویی بی بدیل برای همه كشورهای آزادیخواه جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام مغیثی افزود: در دوران ستمشاهی، افرادی فاسد برای مردم حکومت می کردند و باید قدر دوران پس از انقلاب را بدانیم و بر ما واجب است یاد امام و شهدا و کسانی که خون خود را در راه آزادی و جمهوری اسلامی فدا کردند، زنده نگهداریم.

وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، نقشه های استکبار را برای ملت ایران نقش برآب کرد.

امام جمعه نهاوند اظهار کرد: در دهه فجر دستاوردهای بسیار بزرگ انقلاب و نظام اسلامی باید برای همه تشریح و تبیین شود و نسل جوان انقلاب با این ارزش ها آشنا شوند.

وی گفت: امروز نه تنها دوستداران بلکه بدخواهان انقلاب نیز به عظمت، شکوه و اقتدارایران اسلامی اذعان داشته، به نحوی که درمعادلات جهانی از ایران به عنوان یکی از ارکان اصلی و تاثیر گذار نام می برند.

مغیثی بیان داشت: رمز پایداری انقلاب اسلامی تعهد به اسلام و ولایت فقیه و اتحاد مردم حول محور ولایت فقیه است.

در ادامه این مراسم که در دبیرستان دخترانه شاهد نهاوند برگزار شد زنگ انقلاب توسط امام جمعه، فرماندار و رئیس اداره آموزش و پرورش نواخته شد.

انتهای پیام/

 

طنین زنگ انقلاب در مدارس نهاوند + تصاویر
طنین زنگ انقلاب در مدارس نهاوند + تصاویر
طنین زنگ انقلاب در مدارس نهاوند + تصاویر

دیدگاه شما