تازه های سایت

کد مطلب: 22754
18. دى 1393 - 0:43
فرماندار نهاوند گفت: ما در شهر نهاوند مشکلی حادتر از ترافیک شهری نداریم که اگرچه بخشی از آن به وجود معابر شهری نامناسب برمی گردد اما عمده آن به دلیل نبود مدیریت صحیح ترافیک می باشد.

 به گزارش سایت گرو، امامعلی عبدالملکی در کمیته ترافیک و حمل و نقل نهاوند در محل فرمانداری این شهرستان افزود: وضعیت ترافیک شهر نهاوند وضعیت رضایت بخشی نمی باشد که لازم است این وضعیت به سرعت تغییر پیدا نماید.

وی افزود: با توجه به اینکه عمده مسئولیت این مساله به راهنمایی و رانندگی بر می گردد لذا لازم است در این زمینه این مدیریت ورود پیدا کرده و با همکاری دیگر دستگاههای مسئول در این زمینه راهکارهای خوبی برای کاهش بار ترافیک طراحی نمایند.

وی ارتقاء فرهنگ ترافیک را از دیگر راهکارهای لازم برای کاهش مشکلات در این زمینه عنوان نمود و افزود: با توجه به نقش ماشین در زندگی روزمره امروزی لازم است فرهنگ ترافیک و حمل و نقل در زندگی مردم نهادینه شود که برای این منظور برنامه مانور احترام به قانون ترافیک در اوایل بهمن ماه در این شهرستان برگزار می شود.

وی در ادامه بر انجام وظایف محوله نهادهای مسئول در امر حمل و نقل گفت: اگر به واسطه سهل انگاری دستگاهی مشکلی پیش بیاید و مردم به واسطه آن ناراضی شوند یقینا تبعات منفی آن دامنگیر اداره مربوطه خواهد شد .

وی به تجمع رانندگان مینی بوس در جلو فرمانداری اشاره کرد و افزود: در اعتراض به عدم برخورد با مسافرکشی خودروهای پلاک سفید عده ای از رانندگان به این امر اعتراض نموده اند که این مساله نشان دهنده عدم برخورد قانونی با خودروهای مسافربر پلاک سفید می باشد زیرا دلیلی ندارد که اینگونه خودروها در سطح شهر مسافر کشی نموده و کسی با آنان برخورد نکند.

فرماندار نهاوند از تلاش برای افتتاح ترمینال جدید در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: ما تلاش می کنیم تا با فراهم نمودن مقدمات لازم ترمینال جدید را در دهه فجر بهره برداری برسانیم که این مساله باعث میشود ترمینال کنونی آزاد شده و به عنوان مکانی برای تجمع مسافربر های سواری تبدیل شود.

وی بر لزوم ساماندهی ترمینال کنونی شهر نهاوند تاکید کرد و گفت: متاسفانه ترمینال کنونی شهر نهاوند از امکانات روشنایی و گرمایشی برخوردار نیست و این مساله باعث نارضایتی شهروندان شده است لذا از دستگاههای مسئول در این زمینه انتظار میرود با جدیت بیشتری این قضیه را پیگیری نمایند .

فرماندار نهاوند در پایان با اشاره به لزوم آمادگی شهرداری و اداره راه و شهرسازی برای مقابله با سرما و یخبندان گفت: با توجه به سرمای آینده لازم است شهرداری آمادگی لازم را داشته باشد تا هنگام بارش برف و یخبندان قبل از آمدن مردم به داخل شهر، خیابانها را ماسه پاشی نموده تا مشکلی برای عبور و مرور شهروندان ایجاد نشود و در این زمینه اداره راه و شهر سازی با توجه به دراختیار داشتن تجهیزات مناسب در هنگام یخبندان به کمک شهرداری بشتابد.

دیدگاه شما