تازه های سایت

کد مطلب: 22742
12. دى 1393 - 16:29
امام جمعه نهاوند گفت: وحدت و اتحاد بین مسلمانان و نیروهای وفادار انقلاب یگانه راه مقابله با توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی و شکست توطئه های آنان است.
راهکار مقابله با توطئه دشمنان وحدت مسلمانان و نیروهای انقلاب است

به گزارش سایت گرو، حجت الاسلام  عباسعلی مغیثی نیا در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند گفت: دشمن می خواهد با ایجاد اختلاف در بین صفوف مسلمانان مانع از رسیدن آنان به اتحاد شود زیرا اتحاد مسلمانان باعث میشود که استکبار دچار مخاطره و زیان شود.

وی همچنین گفت: از سویی دیگر دشمنان ما از ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلاب بیشترین سود را می برند لذا این وحدت که رمز پیروزی انقلاب بود همچنان لازم است که سر فصل کار مردم و مسئولین قرار گیرد .

امام جمعه نهاوند با یاد آوری فرا رسیدن هفته وحدت افزود: عده ای برای مقابله با وحدت هفته برائت را جایگزین هفته وحدت نموده اند که این مساله باعث میشود بجای اتحاد، اختلاف بین مسلمانان بوجود آید.

وی بر ضرورت همراهی و تبعیت مردم از ولایت تاکید کرد و گفت: تبعیت از ولایت و همراه بودن مردم با این رکن مهم نظام اسلامی باعث می شود که دشمن نتواند به خواسته ها و نقشه های خود برسد لذا تا زمانی که پیروی از ولایت وجود دارد هیچ مشکلی کشور را تهدید نخواهد نمود.

مغیثی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اهمیت نماز گفت: نماز رکن اصلی ایمان مردم به خداوند و عامل پیروزی برشیطان است لذا در شرایط کنونی که دشمن به کشور تهاجم فرهنگی نموده لازم است به مساله نماز توجه جدی شود.

وی در ارتباط با نقش مساجد به عناون سنگرهای معنوی دفاع از انقلاب گفت: مساجد پایگاه اصلی توجید و عامل وحدت معنوی مردم در جامعه هستند لذا باید این پایگاهها فعال باشند و همه روزه در آنها نماز جماعت اقامه شود.

وی در این خصوص افزود: متاسفانه در برخی مساجد فعالیتهای نماز جماعت وجود ندارد واین مکانها به محلی برای برگزاری مراسم ختم که آن هم به خاطرمنفعت آن می باشد تبدیل شده اند لذا باید مساجد را فعال کرد تا مردم و جوانان با حضور در آنجا و انجام عبادت دشمن را از رسیدن به هدف ناکام بگذارند .

امام جمعه نهاوند همچنین راجع به قیام مردم بحرین گفت: حکومت آل خلیفه که تحت حمایت آل سعود و آمریکاست با قیام مردم مقابله می نمایند و آنرا سرکوب نموده اند که البته این سرکوبها هیچ اثری در مردم نخواهد داشت و در آینده شاهد نابودی آل خلیفه و رهایی مردم در بند بحرین خواهیم بود .

وی دستگیری یکی از روحانیون مبارز شیعه در این کشوررا خلاف موازین حقوق بشر خواند و گفت: حکومت آل خلیفه بر علیه مردم خود جنایات زیادی نموده و آنها را سرکوب می نماید که از جمله آنها می توان به دستگیری روحانی مبارز شیعه اشاره کرد.

حجت الاسلام مغیثی در پایان به خروج نیروهای ناتو از افغانستان اشاره کرد و گفت: نیروهای ناتو که بعد از 13 سال مجبور شدند از افغانستان خارج شوند هیچ دستاوردی بجز تقویت تروریسم و توسعه مواد مخدر نداشتند و سرانجام مجبور شدند این کشور را ترک نمایند.

دیدگاه شما