تازه های سایت

کد مطلب: 22721
6. دى 1393 - 18:20
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: از اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون با اجرای طرح نظام سلامت ۳۲۴ میلیون و ۲۰۷ هزار تومان یارانه به بیمارستان علیمرادیان نهاوند پرداخت شده است.
پرداخت 324 میلیون تومان یارانه به بیمارستان علیمرادیان نهاوند

به گزارش سایت گرو، امامعلی عبدالملکی در مراسم افتتاح بخش جراحی چشم بیمارستان شهید حیدری نهاوند اظهار داشت: از نیمه دوم اردیبهشت امسال با اجرای طرح تحول نظام سلامت مبلغ پرداخت شده سهم سرانه هر بیمار در شهرستان نهاوند ۵۹ هزار تومان بوده است.

عبدالملکی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حوزه بهداشت و درمان همواره یکی از پرچالش ترین بخش های مدیریتی کشور بوده که با نارضایتی و شکایات متعدد مردم همراه بوده اما در دولت جدید و با رویکرد مناسب دولت این وضعیت در حال تغییر است.

وی افزود: شهرستان نهاوند تا سال قبل در حوزه پزشک عمومی، متخصص و  فضای درمانی دچار مشکلات زیادی بود اما با اجرای طرح تحول نظام سلامت قسمت اعظم این مشکلات حل شده به نحوی که برای اولین بار در بیمارستان علیمرادیان نهاوند همزمان چهار متخصص در درمانگاه اختصاصی در حال خدمت هستند.

فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد: اجرای طرح تحول نظام سلامت به طور کامل در هفت مرحله اجرا می شود اما مرحله سوم طرح تحول نظام سلامت، اصلاح و رشد مالی بیمارستان‌ها را موجب می‌شود و همچنین با درآمدهای بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی و با ابلاغ نظام توزیع درآمدها افزایش می‌یابد.

امامعلی عبدالملکی بیان داشت: استقبال از بیمارستان دولتی بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت افزایش یافته و نحوه بستری بیماران برای جلوگیری از اتلاف هزینه‌ها باید مدیریت شود.

عبدالملکی نقش پزشکان را در بیمارستان‌ها بسیار با اهمیت عنوان کرد و ابراز داشت: با تدابیر دولت یازدهم منابع عظیم کشور به سمت بهداشت و درمان سوق داده شده است.

وی اظهار داشت: مسئولان استانی باید زمینه توسعه زیرساخت های لازم برای تامین بهداشت و اجرای سیاست های نظام سلامت در شهرستان نهاوند را فراهم کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما