تازه های سایت

کد مطلب: 22716
3. دى 1393 - 10:04
سرپرست تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: حماسه ۹ دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است که حجت را بر همگان تمام کرد.
حماسه ۹ دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است

 حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، ضمن برشمردن برنامه های فرهنگی جهت گرامیداشت سالروز حماسه ۹دی اظهارداشت: اهمیت برگزاری مراسم یوم‌الله نهم دی ‌ماه در منزوی کردن بیش از پیش فتنه‌گران داخلی و دشمنان خارجی موثر خواهد بود.

وی اضافه کرد: در راهپیمایی خودجوش و مردمی یوم‌الله نهم دی در سنوات گذشته و با توجه به لایه‌های عمیق پیدایش و ظهور حماسه نهم دی‌ ماه، پرهیز از سطح‌نگری و تحلیل و تبیین ابعاد حماسه ملی نهم دی از مهم‌ترین راهبردهای اساسی در معرفی فریب خوردگان سیاسی است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: بزرگداشت نهم دی‌ ماه مهم و ضروری است، چراکه موجب تعمیق و گسترش پیوند ناگسستنی میان امت و ولایت و همچنین جاودانگی و پیروزی اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: مردم با بصیرت جمهوری اسلامی ایران با حضور آگاهانه و با بصیرت خود و با تبعیت از مقام معظم رهبری جواب دندان‌شکنی به حرمت‌شکنان و فتنه‌گران که همه آمال و آرزوهای خود را در این حادثه دیده بودند، دادند و بیعت خود را با ولایت به اثبات رساندند و ۹ دی‌ ماه باید به‌عنوان نقطه عطفی در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی زنده بماند.

گروسی در ادامه تاکید کرد: بصیرت و آگاهی‌بخشی به مردم به‌ ویژه نسل جوان در شناخت هرچه بیشتر فتنه 88 و ضربه‌هایی که فتنه‌گران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زدند و همچنین تشریح نقش منحصر به فرد مقام معظم رهبری در راهبری نظام و ختم قائله فتنه پس از انتخابات سال گذشته باید برای جوانان تفسیر و تشریح شود.

وی افزود: اهمیت و جایگاه حماسه ۹ دی و ماندگاری آن در تثبیت پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت رسوایی و ماهیت فتنه‌گران پس از انتخابات با توهین به مقدسات و تخریب اموال عمومی کاملا مشخص شد چرا که استکبار با همکاری منافقان و فریب‌خوردگان قصد از بین بردن ارزش‌های دینی و اسلامی مردم را دارند.

سرپرست تلیغات اسلامی نهاوند ادامه داد: ملت قهرمان ایران اسلامی در ۹ دی سال 88 با هوشیاری و ولایتمداری در مقابل فتنه‌گران و حامیان آنها خوش درخشیدند و برگ زرین دیگری بر افتخارات خود و نظام افزودند.

وی افزود: خنثی شدن توطئه‌های دشمنان دیرین انقلاب و اسلام در جریان خلق این حماسه و راهپیمایی ۹ دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب بود که حجت را بر همگان تمام کرد.

گروسی گفت:حضور اثرگذار و کارساز ملت ایران در ۹ دی‌ به منظور دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب ستودنی است و از این حرکت آگاهانه به‌عنوان کور کننده چشم فتنه می توان یاد کرد.

وی درخاتمه افزود: ملت غیور ایران اسلامی در روز نهم دی ماه سال ۸۸ در میدان سیاست صحنه‌ای را به نمایش گذاشتند که چشم همه دشمنان را کور کرد چرا که دشمنان قصد داشتند در عرصه سیاسی با حمایت از سران فتنه انقلاب اسلامی را به بن بست بکشانند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما