تازه های سایت

کد مطلب: 22698
27. آذر 1393 - 9:12
حواشی تصویری از سفر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان نهاوند
گزارش تصویری سفر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به نهاوند

به گزارش سایت گرو، سفر یک روزه محمدرضا باهنر به نهاوند با انجام برنامه ها و دیدارهای مختلفی همراه بود که حاشیه هایی نیز داشت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در اولین دیدار خود در منزل شهید علی احمد قیطاسی شهیدی که به تازگی بعد از 27 سال به وطن برگشته بود حضور یافت و با خانوادی وی دیدار کرد.

در این دیدار باهنر خدمت به خانواده شهدا را افتخاری برای مسئولان عنوان کرد و بر رفع مشکلات خانواده های شهدا تاکید کرد.

 باهنر با حضور در حوزه علمیه نهاوند و دیدار با آیت الله محمدی رئیس حوزه علمیه و پدر شهید دیدار کرد و دیدار با این شخصیت وارسته نهاوندی را افتخاری برای خود عنوان کرد.

ادای احترام به شهدای گمنام نهاوند واقع در تپه ابوذر(بام نهاوند) برنامه بعدی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بود که در ادامه امامعلی عبدالملکی فرماندار شهرستان نهاوند توضیحاتی در مورد شهدای گمنام نهاوند و برنامه هایی که برای ساماندهی بام نهاوند دارند ارائه کرد.

برنامه رسمی و پایانی دکتر باهنر حضور در همایش سالروز وحدت حوزه و دانشگاه بود که وی سخنران اصلی این مراسم بود.

ازنکات حاشیه ای برگزاری این مراسم در شهرستان نهاوند که برای اولین با این شکوه برگزار میشد حضور فرزند شهید مفتح و نماینده مردم تویسرکان در مجلس و بهروز نعمتی نماینده مردم اسد آباد و نماینده معین مردم نهاوند درمجلس در این مراسم بود.

حضور روحانیون و دانشگاهیان در کنار یکدیگر خود نمادی از وحدت حوزه و دانشگاه در این مراسم بود.

خبرنگاران زحمت کش نهاوندی در این مراسم حضور فعالی داشتند.

هنگم خروج باهنر از سالن اداره ارشاد نهاوند بعضی از مردم از نایب رئیس مجلس درخواست پیگیری و حل مشکلاتشان را داشتند.

دکتر باهنر در هنگام اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد صاحب الزمان(عج) نهاوند به دعوت امام جمعه شهرستان نهاوند دقایق کوتاهی برای مردم صحبت کرد و از اینکه به شهرستان نهاوند سفر کرده ابراز خشنودی کرد.

دیدگاه شما