تازه های سایت

کد مطلب: 22518
2. آذر 1393 - 12:50
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نهاوند گفت: امام راحل با تشکیل بسیج موجب نگهداری ارزشهای انقلاب شد .
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نهاوند گفت: امام راحل با تشکیل بسیج موجب نگهداری ارزشهای انقلاب شد .

حجت الاسلام شیرزادی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: معمار کبیر انقلاب در دوران حیات خویش نسبت به شکل‌گیری و فعالیت بسیج در عرصه‌های مختلف تأکید داشتند و پس از ایشان نیز رهبر معظم انقلاب که سکان‌دار این کشتی است، بیانات زیادی در مورد تجلیل و تکریم بسیج دارند.

وی افزود: این نهاد حلقه اتصال میان مردم با دیدگاه‌های گوناگون بوده و با توجه به ظرفیت گسترده نیروی انسانی خود در طول عمر با برکت نظام اسلامی زمینه ساز خدمات بسیاری بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نهاوند عامل اصلی ناکامی و شکست توطئه­ های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران را زنده بودن تفکر و روحیه بسیجی در کشور دانست و گفت: نهالی که حضرت امام خمینی(ره) آنرا در انقلاب اسلامی بنا نهاد و به درستی شجره طیبه نامید، اکنون دامنه فعالیت آن بسیار گسترش یافته و در زمینه­های مختلف منشاء برکات زیادی در داخل کشور و همچنین هراس دشمنان و مایه عزت و سربلندی در عرصه­های بین­ المللی است

وی اظهار داشت: بسیج انقلاب اسلامی را بیمه کرده است و تشکیل بسیج نگاه عمیق امام راحل بود که موجب نگهداری ارزش های انقلاب گردید.

حجت الاسلام شیرزادی تصریح کرد: در جنگ نرم نیز نیز بسیج نقش عمده ای در مقابله با توطئه های دشمنانی که می خواستند انقلاب را از ریشه ساقط کنند، داشت.

وی بیان داشت: بسیج فرهنگ مدافع از اسلام و ارزش هاست و تا زمانی که اسلام و ارزش ها و قرآن هست بسیج و تفکر بسیجی باید در جامعه حاکم باشد و اگر فرهنگ بسیجی در هر نقطه ای از جهان باشد توطئه های دشمن و استکبار را خنثی خواهد کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نهاوند با تأکید بر اینکه در طول سال هایی که از عمر با برکت این تشکل می‌گذرد، هر روز مردم ما از میوه‌های شیرین آن بهره‌مند بوده‌اند، اظهار داشت: بسیج منشا خدمات زیادی برای انقلاب اسلامی بوده و بسیج نیروی کارآمد برای انقلاب و کشور است.

وی افزود: بسیج در هشت سال دفاع مقدس به وظیفه خود در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی عمل کرد و تاریخ شاهد هنرمندی ها و ایثارگری های بسیجیان در صحنه نبرد با دنیای استکبار بود و امروز نیز مهمترین کار بسیج ساماندهی جامعه ایران برای مقابله با تهدیدات جنگ نرم دشمن است.

حجت الاسلام شیرزادی در پایان بسیج را نماد عظمت ، استقامت و پایداری ملت ایران معرفی کرد و گفت:بسیجیان جان بر کف با حضور در صحنه های مختلف ثابت کردند بهترین مدافع نظام و انقلاب اسلامی می باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما