تازه های سایت

کد مطلب: 22294
4. آبان 1393 - 23:25
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم پرسپولیسی که بازیکنانش ماه قبل تا دقیقه 50 از لحاظ بدنی کم‌می‌آوردند،‌ اما حالا تا دقیقه 120 می‌دوند.
خبرگزاری فارس: درخشان: پرسپولیسی که تا دقیقه 50 مشکل داشت حالا 120 دقیقه می‌دود/ باشگاه پیگیر تبعیض‌ها باشد

به گزارش سایت گرو به نقل از خبرگزاری فارس، حمید درخشان پس از پیروزی مقابل راه آهن در ضربات پنالتی در جام حذفی در نشست خبری گفت: در ابتدا به مناسبت ایام ماه محرم به همه تسلیت می‌گویم ما امروز فوتبال خوبی بازی کردیم و باید به استیلی هم تبریک بگویم که تیمش توانست 120 دقیقه خوب بازی کند ما در طول 90 دقیقه فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و در فوتبال اینگونه است که اگر فرصت از دست بدهید کار سخت می‌شود. وی ادامه داد: یک اشتباه کوچک باعث باز شدن دروازه ما شد و در ادامه کار سخت شد اما از بازیکنانم تشکر می‌کنم که 120 دقیقه دویدند و یک خدا قوت به آنها بگویم که تلاش خود را تا پایان مسابقه انجام دادند.

 حمید درخشان در مورد اینکه چرا بازیکنان پرسپولیس از نظر بدنی افت می‌کنند،   گفت: کاملا با نظر شما موافقم، در اردوی کیش تلاش کردیم از نظر بدنی روی بازیکنان کار کنیم اما خوشحالم که پرسپولیسی که تا دقیقه 50 مشکل داشت حالا 120 دقیقه بازی می‌کند. اگر در این مدت هم بدن‌شان تحلیل رفت به خاطر فشار بیش از حد بازی بود ولی فکر می‌کنم در آینده نزدیک تیم را تقویت کنیم و به شرایط 90 دقیقه‌ای برسیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت پیام صادقیان گفت: او بازیکن با کیفیتی است و معتقدم هنوز به دوران آمادگی آرمانی خود نرسیده است. اگر کمی از نظر بدنی آماده شود می‌تواند بیشتر به ما کمک کند.

وی در مورد اینکه چرا خبر محرومیت شجاع خلیل‌زاده امروز منتشر شد اما حسین ماهینی مدت‌هاست از ترکیب پرسپولیس دور شده، گفت: لیستی که روز اول اعلام شد و من ندیدم ولی می‌دانم خلیل‌زاده نفر هفتم آن فهرست بود اما نامش را اعلام نکردند تا مقابل پرسپولیس بازی کند. چطور شجاع خیلی زاده بعد از بازی با پرسپولیس در فهرست هست اما آن زمان نبوده است! از طریق باشگاه در حال پیگیری هستیم دلیلش را نمی‌دانیم و چرا اینقدر تاخیر که خلیل‌زاده برای سپاهان بازی کرده است.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: نمی‌دانم چرا بازیکنان سرباز را به نیروی زمینی و فجر نمی‌دهند و به تراکتورسازی می‌دهند؟! تعجب من از تبعیض‌هاست که چرا همه چیز و همه تنبیه‌ها اول برای پرسپولیس است اما از باشگاه خواهش می‌کنم آن را پیگیری کند که اگر خلیل زاده در فهرست اولیه بوده چرا مقابل ما بازی کرده است؟

در خشان در مورد بسته شدن تمرین پرسپولیس بر روی خبرنگاران گفت: در جلسه قبلی اعلام کردم شما همه روزه می‌توانید به تمرینات پرسپولیس بیاید فقط 48 ساعت قبل از بازی تمرینات را می‌بندیم. شما از فردا تا 48 ساعت قبل از بازی به تمرین بیایید و ما در خدمت شما هستیم و قدم تان روی چشم. در این بین چند بازی حذفی پیش آمد که باعث شد تمرینات بسته شود. ما 48 ساعت قبل از بازی نه مصاحبه می‌کنیم و نه خبرنگاری به تمرین راه می‌دهیم ولی در بقیه روزها در خدمت شما هستیم. این موضوع را برای باشگاه هم بیان می‌کنم تا مساعدت لازم انجام شود.

درخشان در خصوص حضور مجتبی محرمی در تمرینات تیم گفت: او عضو کادر فنی تیم نیست اما به همراه وطن‌خواه به عنوان مشاور فعالیت می‌کند و باشگاه هم حکمش را اعلام می‌کند.

دیدگاه شما