تازه های سایت

کد مطلب: 22271
3. آبان 1393 - 11:20
حجت الاسلام ادیب یزدی در گفت و گو با سایت گرو عنوان کرد:
عملکرد گذشته سعودی ها مملو از خیانت علیه بشریت و اسلام است

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب یزدی در گفت و گوی اختصاصی با سایت گرو، با بیان اینکه عملکرد گذشته سعودی ها مملو از خیانت علیه بشریت و اسلام است گفت: تخریب بقاع متبرکه، آواره کردن دوستان اهل بیت، نابود کردن آثار تاریخ اسلام، شکنجه و تبعید وضرب و شتم آزادیخواهان مخصوصا شیعیان درطول تاریخ حاکمیت ننگین وهابیت در منطقه، از جمله سندهای زشت کاری این طایفه استعماری خبیث است.

وی افزود: این طایفه بدسگال و زشت کردار در طول سلطه جابرانه خود هرگز در مقابل دعوت برحق علمای خیرخواه و حتی منادیان حقوق بشر تمکین نکردند و دست از رفتار جاهلانه خود برنداشتند.

مشاور رئیس سازمان صدا و سیما در امور استان ها افزود: صدورحکم اعدام شیخ نمر باقر النمر که از مجتهدین و علمای ژرف نگر و با بصیرت منطقه قطیف عربستان است نشان از نگاه غلط سعودی ها به جریان بیداری اسلامی دارد.

حجت الاسلام ادیب یزدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد بخش فرهنگی در دولت گفت: انتقادهای زیادی به دولت در بخش فرهنگ وارد است و ما امیدواریم که دولت درک بهتری از شرایط فرهنگی کشور داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع فرهنگ در جامعه نیزعنوان کرد: انتخاب مدیران فرهنگی واقعا باید مبتنی بر ارزشها باشد.

مشاور رئیس سازمان صدا و سیما در امور استان ها گفت: توقع داریم همانطور که رئیس جمهور به دیدارخانواده شهدا می رود و این سنت و کارخیر و حسنه را پیگیری می کنند و چشم خانواده شهدا روشن می شود، اهداف شهدا که مبتنی بر اشاعه مراتب تقوا و خداترسی و احکام الهی در جامعه هست نیز مورد توجه قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: بحث جدی استکبار ستیزی امام (ره) باید در راس فعالیت های فرهنگی باشد.

حجت الاسلام ادیب یزدی با اشاره به درگذشت حضرت آیت الله مهدوی کنی اظهار کرد: ایشان از یاران بسیار مورد اعتماد امام و رهبری و واقعا از عناصری بود که همیشه خود را به موقع می رساند و همیشه سر پیچ های تند انقلاب به یاری می شتافت.

وی گفت: بعد از شهادت شهید رجایی و باهنر مدتی زمام امر اداره کشور را در دست این بزرگوار بود و وی به نحو احسنت از عهده این کار برآمد.

مشاور رئیس سازمان صدا و سیما در امور استان ها افزود: برجسته ترین صفت ایشان کنار آمدن با مردم و همیشه مدافع و دلسوز آنها بود.

وی گفت: با توجه به خصلت های نیک ایشان و تربیت شاکردان زیادی بر روحانیون و علما واجب است که سیره عملی این عالم بزرگ را به عنوان خط مشی خود دنبال کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما