تازه های سایت

کد مطلب: 22132
25. مهر 1393 - 16:55
امام جمعه موقت نهاوند گفت: غرب با استفاده از ابزارهای مختلف ضدفرهنگی خود برای تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی تلاش می‌کند.

نماز جمعه لرستان2

به گزارش سایت گرو، حجت الاسلام حسین گروسی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: دشمن برای عملی کردن برنامه‌ های خود هجمه گسترده‌ای علیه دین و فرهنگ ما دارد که باید مردم با تقویت دشمن‌شناسی در مقابل این نقشه‌ها هوشیار باشند.

وی اظهار داشت: غرب به بهانه تساوی حقوق زن و مرد به استفاده ابزاری از زنان روی آورده که باعث پایمال شدن کرامت ،شان و منزلت زنان در این جوامع شده است.

امام جمعه موقت نهاوند عدالت را نیاز جامعه و خانواده اسلامی عنوان کرد و افزود: پدر و مادر که محور محبت، تربیت و اداره خانواده قرار می­گیرند اگر عدالت را رعایت نکنند در سبک زندگی و هویت اسلامی فرزندان دچار مشکل می­شوند.

وی با تأکید بر اینکه یکی از اصلی‌ترین وظایف زنان هنر مادر بودن است، اظهار داشت: تربیت فرزند یکی از سنگین‌ترین و حساس‌ترین وظایفی است که باید مورد توجه خاص بانوان جامعه اسلامی قرار گیرد و این امر را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

حجت الاسلام گروسی در بخش دیگری از سخنان خود ایجاد تفرقه بین امت اسلامی را از اهداف دشمنان برشمرد و گفت: پرهیز از تفرقه بین مسلمین نه تنها حافظ اسلام است بلکه جریاناتی مانند تکفیری‌ها و سلفی‌ها و نیز گروه بی‌هویت داعش نیز در مقابل این ویژگی شکست می خورد.

وی افزود: دشمنان یکی از راههای ضربه زدن به مسلمانان را در ایجاد تفرقه و تنش و جنگ و خونریزی بین شیعه و سنی می دانند که برهمین اساس با توطئه های گوناگون در این مسیر حرکت می کنند که فتنه داعش توسط استکبار جهانی و صهیونیست ها امروز در صدد کشتار مسلمانان و ایجاد بدبینی نسبت به مسلمانان راه افتاده است.

امام جمعه موقت نهاوند در پایان با توصیه به تقوا، بهترین سبک زندگی را زندگی ایمانی دانست و گفت: خصوصیات اخلاقی و خصائص نفسانی به خاطر اینکه به سختی به دست می­آید و به سختی هم ازبین می­رود تأثیر ماندگاری در رفتارهای انسان دارد که با استفاده از فرصت­های معنوی به ویژه ماه محرم که در پیش است خصلت­های خوب را در خود ماندگار کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما