تازه های سایت

کد مطلب: 22073
20. مهر 1393 - 10:33
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نسبت به اخبار و گزارش هایی که از رابط این باشگاه با باشگاه رئال مادرید برای برگزاری بازی دوستانه به عنوان عامل موساد یاد کرده اند واکنش نشان داد.

به گزارش سایت گرو به نقل از مهر، بعد از مذاکره مسئولان باشگاه پرسپولیس با باشگاه رئال مادرید و تفاهم طرفین برای برگزاری بازی دوستانه در تهران شائبه وساطت امیرحسین جهانشاهی در این تفاهم نامه مطرح شد؛ فردی که گفته می شود یکی از مخالفان اصلی نظام جمهوری اسلامی بوده و حتی از وی به عنوان عامل موساد یاد شده است.

حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره این موضوع به خبرنگار مهر گفت: من ارتباطی با جهانشاهی ندارم و اگر هم عامل موساد یا هر جای دیگری هم بوده است کاری به کار وی نداشتیم.

وی با بیان اینکه از سوابق جهانشاهی بی اطلاع بوده و اصلا او را نمی شناخته است، گفت: عوامل موساد که برچسب ندارند ما بتوانیم آنها را تشخیص بدهیم. جهانشاهی دوستی نزدیکی با پرز مالک باشگاه رئال مادرید دارد و حتی در جلسه ما با باشگاه رئال خطاب به پرز گفت که خواهش می کنم هر چه هموطنانم می خواهند برایشان فراهم کن.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس درباره اینکه خودش گفته بود جهانشاهی واسطه این ملاقات و تفاهم نامه بوده است،گفت: جهانشاهی فقط قیمت را وساطت کرد. وقتی ما به سانتیاگوبرنابئو رسیدیم و مورد استقبال مسئولان رئال مادرید قرار گرفتیم وارد دفتر باشگاه شدیم و همان موقع دیدم یک فردی با من فارسی صحبت می کند و خودش را جهانشاهی معرفی کرد.

سیاسی افزود: جهانشاهی ابتدا با پرز اسپانیایی صحبت کرد ولی من از او خواستم اگر می‌شود انگلیسی صحبت کند. به هر حال آنچه من متوجه شدم این بود که جهانشاهی در این جلسه صمیمیت زیادی به خرج داد و حتی وقتی کار به جاهای باریک کشیده می شد آن را جمع می کرد. من اطلاعی از سابقه او نداشتم و قبلا هم او را ندیده بودم ولی او تمایل و دلسوزی زیادی به خرج داد.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان درباره اینکه گفته می شود ارتباط جهانشاهی با باشگاه پرسپولیس و بازی با رئال مادرید احتمالا باعث برکناری وی خواهد شد، گفت: من به جایی چسبیده نیستم و هر جا که صلاح بدانم باید پستم را ترک کنم، با کمال آرامش از آن مجموعه خارج می شوم. برکناری هر فرد دلایل خودش را دارد و ما هم به جایی نچسبیده ایم. هدفی جز خدمت به مردم نداریم و تا زمانی که سر کار باشیم با جان و دل کار می کنیم.

دیدگاه شما