تازه های سایت

کد مطلب: 21960
15. مهر 1393 - 11:02
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از آمادگی نهاوند برای برگزاری برنامه های متنوع همزمان با بیست و یکمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان استان، در این شهرستان خبر داد.

DSC00898

محمود مصباح در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: آغاز برنامه ها از 15 مهر ماه و با مراسمی  شاد و متنوع در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) خواهد بود و به منظور استفاده همه کودکان و نوجوانان شهرستان از این برنامه ملی و به وجود آوردن فضایی شاد و پر شور در شهرستان و سهیم کردن همه  در این جشن ، برنامه های شاد و متنوعی در نظر گرفته شده است .

وی از اجرای نمایش شاد و موزیکال تحت عنوان " کدو قلقله زن "  که نویسندگان این نمایش  جواد ذوالفقاری و شادی پور مهدی است و نمایش به کارگردانی حنیف مظفری و با بازی  الناز علیمرادی، مانا پور اسد، مریم صالح و حنیف مظفری، علیرضا سیف و پرویز کیانی از 15  تا 20 مهر ماه به مدت 5 روز از ساعت 10 صبح در محل تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) خبر داد و افزود: با هماهنگی های به عمل آمده با اداره آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هر روز دانش آموزان در مقاطع مختلف برای دیدن نمایش به سالن خواهند آمد .

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند افزود: برپایی نمایشگاه تخصصی نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان از 15 مهر ماه به مدت 7 روز در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی این اداره با بیش از 50 اثر از کودکان و نوجوانان نهاوندی، برگزاری کارگاه آموزش قصه گویی و داستان نویسی و همچنین قصه خوانی در مهد کودک های سطح شهرستان توسط مدیران مهدها را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این ایام عنوان کرد .

وی همچنین از برگزاری مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان در روز 17 مهر ماه ساعت 10 صبح با حضور بیش از 300 نفر از این عزیزان در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) خبر داد و افزود: در پایان کسانی که بهترین نقاشی را ترسیم  کنند تقدیر و جوایزی به آنان اهدا خواهد شد .

مصباح از تشکیل کمیته شهرستانی جشنواره تئاتر کودک استان در نهاوند خبر داد و گفت: با تصمیم گیری که در این کمیته به عمل آمد نهاوند در ایام برگزاری جشنواره در استان  فضایی جشنواره ای و مناسب به خود خواهد گرفت و تمامی مرکز و ادارات فرهنگی در این خصوص دست به کار خواهند شد .

وی طرح ثبت نام رایگان از کودکان و نوجوانان را در کتابخانه های سطح  شهر و روستاهای شهرستان ، اهدا جایزه  به  فعالترین اعضاء کودک کتابخانه و اهداد کتاب به کودکان و نوجوانان را از دیگر برنامه های این اداره همزمان با بیست و یکمین جشنواره بین المللی  تئاتر کودک و نوجوان استان همدان عنوان کرد و افزود:  تمام تلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند بر آن است تا فضایی شاد و در خور بچه های نهاوند در این ایام فراهم شود .

انتهای پیام/

دیدگاه شما