تازه های سایت

کد مطلب: 21918
14. مهر 1393 - 9:05
در اولین روز از هفته ناجا صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان نهاوند برگزار شد.

DSC05578

به گزارش پایگاه خبری گرو، صبحگاه مشترک هفته ناجا با حضور فرماندار‌، فرماندهان نظامی و انتظامی‌، ریاست دادگستری و جمعی از مسئولان و خانواده شهدای نیروی انتظامی در محل فرماندهی انتظامی شهرستان نهاوند برگزار شد.

سرهنگ محسن اقبالیان فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره)‌ و شهیدان همیشه جاوید نیروی انتظامی اظهار داشت: حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل و همچنین اجرای منویات مقام معظم رهبری در راستای برقراری امنیت و آرامش در خور جمهوری اسلامی از وظایف اصلی نیروی انتظامی است و امیدواریم نیروی انتظامی در این امر ثابت قدم باشد‌.

وی گفت:در هفته ناجا 57 برنامه‌ متعدد برگزار می‌شود تا مردم بیش از پیش با اقدامات شبانه‌روزی این نیروی مردمی و خدوم که تأمین کننده امنیت و آسایش جامعه است آشنا شوند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: شعار امسال نیروی انتظامی "پلیس در تلاش جهادی و کارآمدی و اقتدار" است.

امامعلی عبدالملکی فرماندار نهاوند نیز در این مراسم گفت: مهمترين وظيفه نيروي انتظامي برقراري نظم و امنيت در جامعه و تعامل و همكاري با تمام دستگاه هاي اداري است.

وی تصریح کرد: تمامی پیشرفت های کشور در عرصه های نظامی، دفاعی، علمی، سیاسی مرهون خون شهدا و ایثار رزمندگان است بنابراین همه وظیفه داریم از این دستاوردهای ارزشمند صیانت کنیم.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه تمامی موفقیت‌ها و پیشرفت‌های کشور مرهون امنیت و آرامش نظام اسلامی است، تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا و آمادگی نیروهای مسلح و بویژه نیروهای انتظامی و مرزبانی، امنیت و اقتدار در مناطق مختلف کشور برقرار است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از پرسنل نمونه نیروی انتظامی نهاوند تقدیر شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما