تازه های سایت

کد مطلب: 21866
10. مهر 1393 - 8:30
عشایر غیور شهرستان نهاوند کمک های نقدی خود را به کودکان مظلوم غزه تقدیم کردند.

DSC05537

به گزارش پایگاه خبری گرو، همزمان با روزهای نهم تا یازده مهر ماه به عنوان روزهای همبستگی با کودکان و نوجوانان غزه، عشایر شهرستان نهاوند نیز به یاری کودکان مظلوم غزه شتافتند.

بر این اساس با همکاری سپاه و کمیته امداد نهاوند یک پایگاه سیار برای جمع آوری کمک های عشایر غیور شهرستان نهاوند اختصاص یافت که با حضور در کنار چادرهای آنها، کمک های نقدی این عزیزان را جمع آوری کردند.

 رئیس ایل رحمتی در شهرستان نهاوندبه خبرنگار ما گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای عشایر این مرز و بوم ارزش ویژه و والایی قائل است و آنها را یکی از برجسته‌ترین قشرهای کشور می‌شناسد.

نور محمد رحمتی گفت: همانگونه که در قران کریم آمده است که هر مسلمانی که به فکر مسلمان دیگر نباشد مسلمان نیست از اینرو بر همان واجب است که به فریاد مردم مظلوم و بی دفاع غزه بشتابند و در بازسازی خرابی ها و اماکن غزه به خصوص مساجد و مدارس کمک و حمایت کنند.

وی افزود: حمله وحشیانه رژِیم صهیونیستی به نوار غزه منجر به کشته و آواره شدن تعداد زیادی از مردم بی گناه فلسطین از جمله کودکان شد در این شرایط وظیفه همه مسلمانان است که به این مردم بی‌دفاع کمک کنند.

گزارش تصویری کمک عشایر نهاوند به مردم غزه

DSC05538DSC05537DSC05532DSC05536

 

دیدگاه شما