تازه های سایت

کد مطلب: 21812
8. مهر 1393 - 8:33
اولین انتخابات اعضای هیئت امنای مجمع خیرین امر ازدواج در نهاوند برگزار شد.

خبرگزاری فارس: سومین نشست مشورتی مجمع خیرین ازدواج برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری گرو، فرماندار نهاوند تسهیل امر ازدواج را سنت نیکو و کاری خداپسندانه دانست و گفت: هر کسی به هر طریقی که می‌تواند باید در ترویج ازدواج آسان و راه‌های تسهیل در این امر خیر قدم بردارند.

امامعلی عبدالملکی با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند یکی از شهرستان‌های پیشرو در امر ترویج فرهنگ ازدواج آسان است، افزود: با تلاش و مساعدت بانک‌های عامل شهرستان نهاوند پرداخت وام ازدواج در کمتر از 10 روز در این شهرستان انجام می‌گیرد.

وی مشکلات مالی را یکی از مهم‌ترین معضلات شهرستان نهاوند برای جوانان نهاوندی عنوان کرد و گفت: بسیاری از جوانان نهاوندی منتظر دریافت تسهیلات برای شروع زندگی مشترک هستند که با پرداخت تسهیلات بانکی می‌توان راهگشای برخی از این مشکلات بود.

فرماندار نهاوند اظهار کرد: در این زمینه مشارکت خیرین می‌تواند در تأمین جهیزیه برای افرادی که تمکن مالی کمتری دارند مفید باشد و جوانان دیگر را نیز تشویق کنند تا در انجام سنت نیکوی ازدواج آسان گام بردارند.

عبدالملکی تصریح کرد: خوشبختانه میزان طلاق در شهرستان نهاوند در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهش چشمگیری داشته است که با فرهنگ‌سازی و استفاده از ظرفیت خیرین می‌توانیم این آمار را کاهش دهیم.

در پایان این مراسم با رأی‌گیری از اعضا، عضو هیئت امنای اصلی و علی‌البدل این مجمع مشخص شدند.

دیدگاه شما