تازه های سایت

کد مطلب: 21761
5. مهر 1393 - 23:30
آیین بزرگداشت علی فرج‌پور، شهید گمنامی که آذر91 دردانشگاه علوم پزشکی همدان به خاک سپرده شد، برگزار می‌شود.
پیکر شهید علی فرج‌پور پس از 31 سال در همدان شناسایی شد

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از نافع، نماینده کمیته مفقودین غرب کشور در همدان با بیان این مطلب در گفتگو با نافع گفت: این شهید بزرگوار متعلق به گردان 31 عاشورای تبریز است که اسفند 1333 متولد و اسفند 1362در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت رسیده است.

محمدجواد زمردیان افزود: 28 آذرسال گذشته پیکراین شهید در دانشگاه علوم پزشکی همدان خاکسپاری و اسفندماه نمونه DNA وی گرفته شده و برای تطبیق به مرکز تحقیقات ژنتیت انسان‌شناسی ایران ارسال شد.

وی بیان کرد: در نهایت نزدیک به 3 هفته پیش و براساس اعلام این مرکزهویت شهید شناسایی و به کمیته مفقودین ابلاغ شد.

زمردیان ادامه داد: شهید علی فرج‌پور از شهدای کارگر بسیجی کارخانه تراکتورسازی تبریز است که 3 فرزند پسر داشته و پدر و مادش فوت کرده‌اند.

نماینده کمیته مفقودین غرب کشور در همدان اعلام کرد: آیین بزرگداشت این شهید والامقام سه شنبه 8 مهر ساعت 11 دردانشگاه علوم پزشکی برگزار  و خانواده وی نیز عصر دوشنبه وارد همدان می‌شوند.

زمردیان با بیان اینکه 5 کمیته در دانشگاه علوم پزشکی برای استقبال از خانواده شهید  و برگزاری مراسم تشکیل شده، اظهارداشت: دست‌کم 100 میهمان در این برنامه خواهیم داشت که شهر همدان آماده استقبال از آن‌هاست.

وی از تعویض سنگ مزار شهید تا پیش از ورود خانواده خبرداد و افزود: در روز مراسم مزار شهید گلباران خواهد شد.

زمردیان تصریح کرد: ولایت‌مداری، ورزشکاربودن، خانواده‌دوستی‌ و اجتماعی بودن از ویژگی‌های بارز شهید فرج‌پور است که در وصیت‌نامه وی به خوبی نمودار شده است

وی اعلام کرد: احتمال حضور سردار کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا به عنوان سخنران در برنامه بزرگداشت شهید وجود دارد

کفتگو از سمیه مظاهری

دیدگاه شما