تازه های سایت

کد مطلب: 21419
21. شهريور 1393 - 22:51
تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی یک بر یک مقابل تیم نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی متوقف شد.
خبرگزاری فارس: توقف پرسپولیس درخشان مقابل نفت‌مسجد سلیمان/ کودتا هم نتیجه نداد

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری فارس، تیم پرسپولیس در آخرین بازی هفته هشتم لیگ برتر از ساعت 19 و 45 دقیقه در ورزشگاه آزادی  و در حضور حدود 11 هزار تماشاگر به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان رفت که  بازی با نتیجه مساوی یک بر یک  به پایان رسید.

به این ترتیب حمید درخشان در اولین حضورش روی نیمکت پرسپولیس به یک امتیاز رسید تا سرخ‌پوشان با 9 امتیاز در رده نهم باقی بمانند و نفت هم با 4 امتیاز همچنان در رده شانزدهم و آخر جدول بدون برد قرار بگیرد.

حمید درخشان دو روز پیش به جای علی دایی هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت.

کیومرث چراغی بازیکن نفت مسجد سلیمان در دقیقه 3 از بیرون محوطه جریمه با شوتی دقیق دروازه پرسپولیس را باز کرد و اولین گل بازی را به ثمر رساند. این دومین گل نفت در لیگ برتر بود.

بعد از این گل پرسپولیس حملات زیادی را انجام داد. در دقیقه 20 امید عالیشاه در موقعیت تک به تک توپ را به آسمان کوبید.

در دقیقه 26 ضربه کاشته حسین ماهینی را محسن بنگر با ضربه سر به بالای دروازه تیم نفت زد.

در دقیقه 32 نفت مسجد سلیمان بازهم دروازه پرسپولیس را تهدید کرد ولی نیلسون ضربه بازیکن نفت را در آستانه ورود به دروازه مهار کرد.

در دقیقه 39 بین بازیکنان دو تیم درگیری لفظی ایجاد شد. بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند که داور باید به سمت آنها کرنر اعلام می‌کرده است.

نیمه دوم هم با تهاجم نفت آغاز شد و  در دقیقه 48 میلاد سلیمان فلاح در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان تیم پرسپولیس قرار گرفت که نیلسون ضربه مهاجم نفت را مهار کرد و نگذاشت دروازه‌اش برای دومین مرتبه باز شود.

در دقیقه 56 هادی نوروزی مهاجم پرسپولیس به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و ضربه ایستگاهی را از گوشه محوطه جریمه تبدیل به گل کرد تا در اولین تماسش با توپ گلزنی کند و بازی مساوی شود.

بعد از این گل هر دو تیم بازی سریعی را در دستور کار قرار دادند.

در دقیقه 62 شوت میلاد سلیمان فلاح از داخل محوطه جریمه با اختلاف کمی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

در دقیقه 65 شوت محمد عباس‌زاده از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه نفت به بیرون رفت.

در دقیقه 83 شوت هادی نوروزی را رضا محمدی به کرنر فرستاد.

در دقیقه 85 میلاد سلیمان فلاح شانس گلزنی داشت و ضربه او از داخل محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

در دقیقه 90+2 نفت فرصت گلزنی داشت اما ضربه مهاجم نفت را نیلسون مهار کرد.

حسین زرگر داور مسابقه به محسن بنگر و حمید علی‌عسگر از پرسپولیس و حامد محمودی، سعید سالارزاده و میلاد سلیمان فلاح از نفت مسجدسلیمان کارت زرد نشان داد.

پیش از این مسابقه نفت مسجد سلیمان با 3 امتیاز در رده آخر جدول لیگ و پرسپولیس 8 امتیازی در رده نهم قرار داشتند.

*ترکیب پرسپولیس:

نیلسون کوریا، محسن بنگر، اومانیا، حسین ماهینی، میثم حسینی( از دقیقه 56 هادی نوروزی)، رضا حقیقی( از دقیقه 56 احمد نورالهی)، حمید علی‌عسگر، محمد نوری، مهدی طارمی، امید عالیشاه( از دقیقه 85 افشین اسماعیل‌زاده) و محمدرضا عباس‌زاده

سرمربی: حمید درخشان

*ترکیب نفت مسجد سلیمان:

رضا محمدی، سعید سالارزاده، حامد محمودی، کیومر چراغی، میلاد شیخی سلیمانی، حمید بوحمدان، محمود تیغ نورد، میلاد زنیدپور( از دقیقه 74 عباس عسگری)، میلاد جعفری، میلاد سیلمان فلاح( از دقیقه 85 فرزاد محمدی) و رضا درویشی( از دقیقه 74 رضا مالکی)

سرمربی: مجید باقری‌نیا

دیدگاه شما