تازه های سایت

کد مطلب: 21157
8. شهريور 1393 - 9:20
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: در 70 مسجد شهری و روستایی شهرستان نهاوند نماز جماعت اقامه می‌شود.

تبلیغات اسلامی نهاوند به‌عنوان اداره برتر استان معرفی شد

حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، بابیان فضائل و اهمیت اقامه نمازجماعت در مساجد گفت: نمازبه‌عنوان یک فریضه واجب سهم بسزایی در کنترل و هدایت افراد جامعه به سوی کمال و سعادت دنیا و آخرت ایفا می‌کند.

وی با استناد به آیات و احادیث شرط قبول سایر عبادات بندگان را قبولی نماز بیان کرد و گفت: اگر نماز انسان صحیح اقامه شود و در نامه عملش ثبت شود سایر اعمال دیگرش نیز پذیرفته شده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند به برنامه ریزی این اداره در راستای اقامه نمازجماعت در پارک ها و اماکن سیاحتی و تفریحی شهرستان نهاوند اشاره کرد و گفت: درطول فصل تابستان سال جاری در پارک کوثر و سراب گیان نمازجماعت ظهر و عصر با اعزام روحانیون این اداره انجام می‌شود.

وی با اشاره به برپایی نماز جماعت در 70 مسجد شهرستان افزود: در همین راستا 70 نفر از روحانیون طرح هجرت، مستقر و خوداستقرار با این اداره همکاری می‌نمایند.

گروسی درخاتمه ضمن قدردانی از هیئت امنای مساجد، مسولان هیئات مذهبی و معتمدان محلی در راستای اهمیت دادن به بحث نماز، نسبت به برنامه ریزی جهت جذب نسل جوان ونوجوان به مساجد و فعالیت در مراسمات فرهنگی و مذهبی تاکید کرد.

دیدگاه شما