تازه های سایت

کد مطلب: 21034
3. شهريور 1393 - 0:36
فرماندار نهاوند گفت: در هفته دولت 29 پروژه عمرانی در شهرستان نهاوند به بهره‌برداری می‌رسد.

DSC04153

به گزارش پایگاه خبری گرو، امامعلی عبدالملکی با بیان اینکه 29 پروژه عمرانی این شهرستان در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: برای این پروژه‌ها 184 میلیارد و157 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی اظهار داشت: از این تعداد چهار پروژه متعلق به سازمان جهاد کشاورزی نهاوند شامل احداث فاز یک کانال آبرسانی روستای کوهانی به طول 18 کیلومتر، احداث کانال روستای کهریز سلیم شامل 917 متر جدول گذاری، احداث دامداری 500 رأسی گوسفند و مرغداری 10 هزار قطعه‌ای است که در مجموع برای آن دو میلیارد و 322 میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار نهاوند گفت: شش پروژه توزیع برق نهاوند شامل احداث چهار هزارو 226 متر شبکه فشار متوسط، احداث فیدر جدید مسکن مهر و دوهزارو 100 متر شبکه فشار متوسط و نصب یک دستگاه پست هوایی، برق رسانی به منطقه توریستی سراب های گاماسیاب و گیان نهاوند به همراه شش هزار و 200 متر خط 20 کیلو ولت، تبدیل شبکه فرسوده بازار سنگ میل به کابل خود نگه دار، جابجایی خط خروجی دو مداره پست یک نهاوند و برق رسانی به پروژه‌های مسکن مهر نهاوند در هفته دولت با اعتبار یک میلیارد و 371 میلیون تومان به بهره برداری میرسند.

وی افزود: گاز رسانی به روستای وشت و بدیع زمان با اعتبار 395 میلیون تومان، احداث مخزن آب شهر برزول و احداث ساختمان اداری اداره آب و فاضلاب شهر گیان با اعتبار 460 میلیون تومان و بهسازی روستای عسگر اباد با اعتبار 500 میلیون تومان از دیگر پروژه های شهرستان نهاوند است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

عبدالملکی عنوان کرد: در هفته دولت امسال بهره برداری از 230 واحد مسکن مهر با اعتبار 9 میلیارد و 210 میلیون تومان، جدول گذاری و روشنایی معابر روستاهای بخش مرکزی با اعتبار 172 میلیون تومانو ساماندهی گلزار شهدای روستاهای رزینی و جعفر اباد با اعتبار 70 میلیون تومان انجام می شود.

وی از بهره برداری راه دسترسی تپه گردشگری بام ابوذ نهاوند با اعتبار 540 میلیون تومان توسط اداره میراث فرهنگی و گردشگری نهاوند خبر داد و گفت: افتتاح و  بازگشایی و تعریض خیابان دوخواهران نهاوند با اعتبار دو میلیارد تومان در هفته دولت امسال انجام می شود.

فرماندار نهاوند افتتاح خانه عالم روستای شهرک با اعتبار 75 میلیون تومان، آسفالت راه روستای بدیع الزمان  با اعتبار 350 میلیون تومان، راه اندازی بلوار 9 دی با اعتبار 120 میلیون تومان و تأمین پوشش تلفن همراه و دسترسی به اینترنت روستاهای دارای تلفن خانگی با اعتبار 200 میلیون تومان را از دیگر پروژه های شهرستان نهاوند در هفته دولت عنوان کرد.

وی در پایان بیان داشت: در هفته گرامیداشت دولت تنها پروژه‌های که دارای پیشرفت 100درصدی بوده در سطح شهرستان نهاوند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

دیدگاه شما