تازه های سایت

کد مطلب: 20798
25. مرداد 1393 - 8:40
امام جمعه نهاوند گفت: بدون شک داعش دست پرورده صهیونیست ها است که قصد دارد به نام اسلام جنایت آفرینی کرده تا آن را در دنیا خشن جلوه دهد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: امت های آزاده و مسلمان جهان حامی فلسطین و غزه هستند و با تظاهرات در سراسر جهان نفرت خود را از رژیم صهیونیستی نشان میدهند اما دولت های وابسته ساکت اند و هیچ عکس العملی در برابر این جنایات نشان نمی دهند .

وی افزود: نقشه دشمنان و استکبار و عربستان صعودی بر تجزیه عراق و ایجاد اختلاف و دشمنی در بین گروه‌های مختلفی مذهبی است تا مسلمان از وحدت و قدرت واحده به دور باشند اما سیاست، تدبیر و اراده ملت عراق، مسئولان و نظام جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مرجعیت عراق خصوصا آیت الله سیستانی بر یکپارچگی و حفظ کامل  موجودیت عراق است.

امام جمعه نهاوند بیان داشت: بدون شک داعش دست پرورده صهیونیست ها  است که قصد دارد به نام اسلام جنایت آفرینی کرده تا آن را در دنیا خشن جلوه دهد و از سوی دیگر باعث شود تا قدرت واقعی مسلمانان تضعیف شده و امنیت اسراییل جنایتکار تامین گردد.

حجت الاسلام مغیثی در ادامه به حمایت مقام معظم رهبری از دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای اشاره کرد و گفت: این مذاکرات تا امروز چیزی از دشمنی و لجاجت آمریکا با ملت ایران کم نکرده است بلکه موجب شده آمریکا خواسته‌های نامشروع دیگری و شرایط جدیدی برای محدودیت ایران وضع کند.

وی اظهار داشت: آنچه تا کنون در روند مذاکرات هسته ای به دست آمده به خاطر مقاومت و پایداری ملت ایران در برابر زورگویی‌های آمریکا است نه به خاطر کرنش و سازش در مقابل آنها و خواسته‌های بی‌جا و غیرقانونی آنها.

امام جمعه نهاوند با اشاره به  گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی افزود: آزادگان و جانبازان و ایثارگران، سرمایه‌های گران بهایی برای کشور هستند.

وی عنوان کرد: جانبازان و آزادگان، به عنوان نمادی از پایداری و استقامت برای حفظ کیان اسلامی در جامعه محسوب می‌شوند چراکه امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا، ایثارگری جانبازان و مقاومت و پایداری آزادگان است که در مسیر رشد و پیشرفت قرار گرفته است.

حجت الاسلام مغیثی در پایان بر حمایت مردم و دولت ایران از مقاومت غزه تاکید کرد و افزود:اگر سران کشورهای عربی و مجامع حقوق بشر سکوت مرگبار اختیار کرده اند ،اما ملت و دولت ایران درصحنه های مختلف به ویژه روزجهانی قدس و بعد از آن حمایت گسترده خود را از ملت غزه اعلام کرده است.

دیدگاه شما