تازه های سایت

کد مطلب: 20779
23. مرداد 1393 - 10:05
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: 350 ووشوکار برای حضور در مسابقات کشوری به میزبانی نهاوند اعلام آمادگی کردند.

DSC04615

به گزارش پایگاه خبری گرو، سعید کولیوند در جمع خبرنگاران شهرستان نهاوند گفت: مسابقات ووشو قهرمانی کشور روزهای 29 تا 31 مرداد ماه با حضور 350 ووشو کار از سراسر کشور در استادیوم آیت الله علیمرادیان نهاوند برگزار می شود.

وی افزود: تمام مقدمات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات در نهاوند فراهم شده و امیدواریم که مسابقات خوبی را شاهد باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: برای دومین بار است که شهرستان نهاوند به عنوان میزبان مسابقات کشوری ووشو انتخاب می شود.

کولیوند بیان داشت: علاوه بر میزبانی مسابقات ووشو قهرمانی کشور، در تاریخ 24 مرداد ماه نیز مسابقات استانی کاراته و رزم آوران بانوان در این شهرستان برگزار میشود.

وی اظهار کرد: پنجمین دوره مسابقات تیمی زورخانه ای جام ادیب (یادواره پهلوان محمد حسین قیاسی) شهریور ماه سال جاری با حضور 8 تیم از استانهای تهران ، سمنان ، مرکزی ، لرستان ، کرمانشاه و نهاوند در مجموعه ورزشی شهید عبادالله خدارحمی برگزار می گردد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با تشریح عملکرد 5 ماهه این اداره افزود: در ابتدای سال 93 نهاوند میزبان جشنواره بومی ،محلی و روستایی غرب کشور بود که با استقبال مردم وبا حضور 14 استان کشور در این شهرستان برگزار گردید و در چهار بخش شهرستان شاهد انجام همایشهای پیاده روی خانوادگی با حضور گسترده مردم بودیم.

کولیوند بیان کرد: با توجه به عضویت این اداره در ستاد تسهیلات جوانان با همکاری اداره بهزیستی شهرستان مرکز مشاوره قبل و بعد از ازدواج را در شهرستان تشکیل داده ایم و 8 کارگروه فعال با موضوع جوانان را درشهرستان فعال کردیم.

وی با بیان اینکه باید جوانان را به انجام ازدواج آسان ترغیب کنیم گفت: با همکاری امام جمعه نهاوند 22 جشن ازدواج آسان را در سال جاری در حرم امامزاده محمد (ع) این شهرستان برگزار کردیم و در شهریور ماه نیز چندین جشن ازدواج آسان خواهیم داشت.

در پایان این مراسم رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران نهاوند تجلیل کرد.

دیدگاه شما