تازه های سایت

کد مطلب: 20728
21. مرداد 1393 - 9:35

به گزارش پایگاه خبری گرو، امامعلی عبدالملکی در سومین نشست خبری با اصحاب رسانه نهاوند گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات میاندوره ای مجلس در شهرستان نهاوند فراهم شده است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

وی اظهار کرد: ثبت نام از کاندیداهای انتخابات میاندوره ای مجلس در شهرستان نهاوند بر اساس یک روند و مهلت چند روزه از 22 شهریورماه امسال آغاز می‌‌شود و پس از اعلام اسامی کاندیداهای تأیید صلاحیت‎‌ شده از طرف شورای نگهبان در 30 آبان ماه انتخابات در تمام حوزه‌های شهری و روستایی برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه انتخابات برگزار شده در جمهوری اسلامی ایران همواره سالم بوده است، ابراز کرد: فرمانداری و تمام دستگاه‌های اجرایی آمادگی کامل برای برگزاری مطلوب این انتخابات را دارند.

لازم به ذکر است که چند روز پیش نشست هماهنگی انتخابات میاندوره ای مجلس در دوحوزه انتخابیه تفت و میبد و  نهاوند با حضور مدیر کل دفتر انتخابات وزارت کشور، معاونین سیاسی استانداری‌های همدان و یزد، فرمانداران و کارشناسان ذیربط در وزارت کشور تشکیل و پیرامون مسایل حقوقی، اجرایی و فنی انتخابات بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

شهرستان نهاوند پس از انتخاب مهدی سنایی به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور روسیه فاقد نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

دیدگاه شما