تازه های سایت

کد مطلب: 20721
21. مرداد 1393 - 8:52
درچهارمين نشست خبري فرماندار از خبرنگاران نهاوند تجليل شد.

120151552

به گزارش پایگاه خبری گرو، امامعلی عبدالملکی در نشست خبری با خبرنگاران نهاوند گفت: امروز دشمن با ابزار رسانه به جنگ انقلاب اسلامی آمده و این خبرنگاران هستند که با احساس مسئولیت در برابر این تهاجم نرم دشمن ایستادگی می کنند.

وي از خبرنگاران به عنوان پل ارتباطي مردم با مسوولان ياد کرد و افزود: خبرنگار نماد احساس مسووليت اجتماعي مردم است که با نقدهاي سازنده و اطلاع رساني از اقدامات صورت گرفته دولت را در رسيدن به اهداف خود ياري مي دهد .

فرماندار شهرستان نهاوند بیان داشت: خبرنگاران امروز وظايف بزرگي را در زمينه اطلاع رساني به مردم و همچنين رساندن پيام انقلاب اسلامي به گوش جهانيان دارند که در اين راه شهداي والامقامي را نيز تقديم نموده اند.

عبدالملکی افزود: حرف و نوشته خبرنگار حرف مردم است و مسئولان انتقادات خبرنگاران و اصحاب رسانه را با هدف برطرف شدن مشکلات مردم با جان و دل پذیرا باشند و از پیشنهادات و انتقادات آنان در جهت توسعه و عمران شهرستان بهره ببرند.

در پايان اين مراسم با اهدا لوح تقدير و هدايايي از آقايان غلامرضا شفيعيان - محمد موسوي زاده- علي چگيني- علي عبدالملکي - سجاد سيف - ياسر نصرتي- مهدي بحيرايي- وحيد سيفي- محمد علي روزبه- علي سهرابي- مهدي سهرابي- حسين صادقي و کوروش قپانوري و خانم ها سحر زمانيان- آزاده  شهبازي- ليدا سيف - پريسا کراوندي- فاطمه ظفري- معصومه کمالوند- ميترا عباسي و عذرا جهانيان تجليل شد.

دیدگاه شما