تازه های سایت

کد مطلب: 20678
18. مرداد 1393 - 10:29
ظهر دیروز در یک حادثه رانندگی یک خانواده چهار نفره جان خود را بر روی ریل قطار از دست دادند.
مرگ یک خانواده چهارنفره همدانی و شیرازی در اراک

ظهر دیروز حوالی ساعت 13:50 در شهرستان اراک حادثه ای رانندگی منجر به مرگ یک خانواده 4 نفره شد.
بر اساس این گزارش، یک دستگاه خودروی 405 در حال تردد بر روی کمر بندی باختر شهرستان اراک زمانی که بر روی پل راه آهن می رسد، بر اثر یک اشتباه رانندگی با یک دستگاه خودروی سواری ال 90 برخورد کرده و سپس از بالای پل به پائین پرتاب می شود.
متاسفانه دقیقا زمانی که خودروی پژو 405 به پائین سقوط می کند، قطار نیز در حال گذر از همان قسمت بوده است که با خودرو برخورد و او را زیر چرخ های آهنینش له می کند.
سرانجام زمانی که نیروهای امدادی سر می رسند با مرگ 4 عضو یک خانواده مواجه شده و سپس اجساد توسط اورژانس به سردخانه منتقل می شود.
سرهنگ امیدی رئیس پلیس راهور اراک درباره این خبرگفت: علت تامه این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی استان در حال بررسی است.

گفتنی است، خانواده فوت شده پدر اهل شیراز و مادر اهل همدان بودند.

رییس مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی استان مرکزی از وقوع یک تصادف مرگبار بین دو دستگاه خودروی سواری و یک قطار در کمربند شمالی اراک در روز جمعه با چهار کشته و شش مصدوم خبر داد.

دکتر ˈقنبر فراهانیˈ به خبرنگارما در اراک گفت: در این حادثه خودروهای سواری ال 90 و پژو 405 روی پل برق باختر در کمربند شمالی اراک با هم برخورد کردند و با پرتاب خودروی پژو از روی پل خط راه آهن، تصادف دوم با قطار در حال حرکت رخ داد.

وی توضیح داد: گروه های امداد اورژانس اراک با تماس تلفنی شهروندان به سرعت در محل حادثه حاضر شدند اما متاسفانه به دلیل شدت و شرایط این تصادف، چهار نفر در دم جان خود را از دست دادند.

رییس مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی استان مرکزی گفت: پنج سرنشین خودروی ال 90 که به شدت مجروح شده بودند با دریافت خدمات اورژانس پیش بیمارستانی برای ادامه مداوا به مرکز تخصصی بیمارستان حضرت ولی عصر ( عج ) اراک منتقل شدند و یکی دیگر از مصدومین نیز با توجه به نوع مصدومیت و تخصص تکنسینهای اورژانس در محل حادثه درمان شد.

فراهانی خاطرنشان کرد: متاسفانه شدت برخورد بین خودروی پژو 405 و قطار به حدی بود که هر چهار سرنشین خودرو به علت شدت جراحات در دم جان سپردند و پیکر آنها به کمک نیروهای هلال احمر و آتش نشانی از لابه لای بدنه مچاله خودرو خارج شد.

4 کشته در تصادف پژو و قطار در اراک

4 کشته در تصادف پژو و قطار در اراک

4 کشته در تصادف پژو و قطار در اراک
4 کشته در تصادف پژو و قطار در اراک
منبع:ایرنا

دیدگاه شما