تازه های سایت

کد مطلب: 20663
18. مرداد 1393 - 9:22

به گزارش پایگاه خبری گرو، رئیس اداره برق شهرستان نهاوند گفت: عملیات روشنایی بام نهاوند با اعتبار 80 ملیون تومان اعتبار به پایان رسید.

 ذبیح الله فاضل در مراسم بهره برداری از سیستم روشنایی تپه ابوذر معروف به بام نهاوند گفت: به منظور تأمین روشنایی منطقه گردشگری بام نهاوند عملیات احداث و راه اندازی سیستم روشنایی تپه بام نهاوند با اعتبار 80 میلیون تومان به پایان رسید.

وی اظهار داشت: برای تأمین روشنایی بام نهاوند 18 عدد تیر چراغ برق و سه کیلومتر کابل خود نگهدار استفاده شده است.

فاضلی گفت: با احداث سیستم جدید روشنایی بام نهاوند تمام سیستم روشنایی مسیر بام نهاوند تعویض و  70 عدد لامپ کم مصرف به همراه پایه برای روشنایی مسیر بام نهاوند نصب شده است.

وی افزود: در سال گذشته دو میلیارد و 500 میلیون ریال برای تعمیرات خطوط فشار متوسط، فشار ضعیف، پست‌های هوایی و زمینی و روشنایی معابر در سطح شهرستان نهاوند هزینه شده است.

رئیس اداره برق شهرستان نهاوند با اشاره به اصلاح پست‌های زمینی با هزینه یک میلیارد ریال افزود: اصلاح 60 نقطه ضعف ولتاژ با نصب چهار هزار و 500 متر کابل خودنگهدار با اعتبار 500 میلیون ریال و افزایش سطح مقطع سیم و تعدیل بار از دیگر اقدامات اجرایی این اداره در سال جاری بوده است.

فاضل ادامه داد: با فرا رسیدن فصل گرما و افزایش نیاز به انرژی الکتریکی، تامین نیروی مورد نیاز مشترکان با دشواری هایی همراه می شود و همه ساله وزارت نیرو طرح هایی را به منظور نیرو رسانی به مشترکان و کاهش احتمال اعمال خاموشی در این دوره از سال به اجرا در می آورد اما خوشبختانه تا کنون شهرستان نهاوند هیچ گونه خاموشی نداشته است.

ذبیح الله فاضل بیان داشت: از دیگر فعالیت‌های اداره برق نهاوند  می‌توان به جمع‌آوری یک هزار و 200 مورد برق‌ غیرمجاز، اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف و برگزاری جلساتی با صنایع، کشاورزان و واحدهای تجاری، جمع‌آوری لامپ‌های پر مصرف و کاهش پیک بار به 66.4 مگاوات اشاره کرد.

دیدگاه شما