تازه های سایت

کد مطلب: 20660
18. مرداد 1393 - 9:05
امام جمعه نهاوند گفت: اقدامات گروه داعش در خدمت منافع اسرائیل است و به همین خاطر این گروه جزء جبهه باطل قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند با بیان اینکه سرنوشت داعش نیز همانند اسرائیل در غزه است، گفت: داعش مرگ خودش را در کنار جنازه اسرائیل ببیند و به قدرتهای بزرگ داعش پرور هشدار می دهیم که نوبت آنان هم می رسد و سقوط اسرائیل نزدیک است.

وی اظهار کرد: حامیان ترورست های تکفیری و داعش بدانند که این فتنه گران دین و مذهب نمی شناسند و برای بد نام کردم دین اسلام به هر منطقه که حمله می کنند مسیحی،شیعه،سنی،زرتشتی،و پیرو هر آیین مذهبی دیگر را قتل عام می کنند.

خطیب جمعه نهاوند با اشاره به شکست اسرائیل در غزه گفت: این چهارمین شکست اسرائیل در غزه است و این رژیم غاصب چون توان مقابله در برابر مقاومت را ندارد مردم بی دفاع را به خاک و خون می کشاند و باز هم نمی تواند به اهداف خود برسد.

مغیثی گفت: تروریست،تکفیری و وهابیت مختص به  سوریه،عراق و لبنان نیست، بلکه این فتنه بزرگ در جهان اسلام روز به روز درحال گسترش است و به زودی دامن حامیان مالی و تسلیحاتی خود را می گیرد.

وی افزود: تروریسمی که امروز آتش فتنه آن دامنگیر کشورهای سوریه،عراق و لبنان شده است با خوی وحشیگری و با چراغ سبز امریکا، اسرائیل و کشورهای عربی جنایت های ضد بشری خود را در مناطق تحت سلطه انجام می دهند و سازمان های حامی حقوق بشر نیز سکوت کرده اند.

مغیثی شناخت جبهه حق و باطل را نیازمند داشتن بصیرت عنوان کرد و افزود: ممکن است در بین کسانی که به نفع دشمن کار می کنند افرادی باشند که اهل خواندن نماز شب هم باشند اما چون در خدمت اهداف اسرائیل و آمریکا هستند در جبهه باطل قرار دارند و عکس این قضیه نیز وجود دارد .

وی نمونه این ادعا را گروه داعش عنوان نمود و گفت: گروه داعش دارای ظاهری مسلمانی و موجه می باشند اما در خدمت منافع اسرائیل قرار دارند و به همین خاطر این گروه جزء جبهه باطل قرار دارند .

حجت الاسلام مغیثی در ادامه خطبه های نماز جمعه نهاوند بیان داشت: امروز 17 مرداد و روز خبرنگار است و یاد شهید صارمی و دیگر شهدای رسانه را گرامی می داریم و از خبرنگاران می خواهم جایگاه خود را قدر بدانند.

وی گفت: خبرنگاران در انعکاس مطالب درست و یا تخریب بسیار نقش دارند و رسانه های ما باید با دیگر رسانه ها و خبرگزاریها فرق داشته باشند.

دیدگاه شما